Карактеристики на источно европскиот пазар

Карактеристики на источно европскиот пазар

Кога зборуваме за зголемување на бројот на трансакции за плаќање, како и за вкупниот промет, регионот на Источна Европа со години е вториот најбрзо растечки пазар во светот. Овој раст во голема мера се должи на популарноста на дебитните картички. Интернет измамите, за жал, се пречка за уште побрз раст.

 

Кои се потенцијалите на источно европскиот пазар?

Источна Европа, според ecommerce-europe.eu се состои од следниве земји: Албанија, Белорусија, Босна и Херцеговина, Бугарија, Молдавија, Црна Гора, Романија, Русија, Србија и Украина. Кога сето тоа ќе го собереме, зборуваме за 139 милиони корисници на интернет.

 

Вкупната вредност на сите трансакции за е-трговија е околу 20 милијарди евра, што е доста во споредба со трите најголеми европски пазари, Велика Британија, Германија и Франција, кои заедно процесираат над 200 милијарди евра.

 

Источна Европа учествува со околу 9-10% од целата европска трговија преку Интернет

Сепак, трендот на раст е очигледен кај земји како што се Русија со нејзините 15,5 милијарди, Украина 1,8 милијарди и Романија со над 1,2 милијарди евра. Многу онлајн плаќања во регионот с still уште се вршат во готово, првенствено таканаречени „готовина при испорака“. Но, ние исто така с increasingly повеќе гледаме алтернативни методи, како што се банкарски трансфери, кои го преземаат својот дел од пазарот.

 

Краткиот поглед на овие растечки пазари ни покажува брз скок во активностите на Интернет, каде што во Русија денес над 84 милиони користат Интернет и 24 милиони купуваат преку Интернет. Скокот постигнат во Русија во периодот 2013/2014 година беше поголем од 50%, и овој тренд продолжува. Просечниот онлајн клиент од Русија троши над 600 евра годишно. Најдоминантните алтернативни начини на плаќање се: Qiwi, RBK, Yandex Money, Moneta и Webmoney.

 

И покрај пречките, како што е бавната испорака на производи, популарноста на купувањето преку Интернет продолжува да расте во Украина. Бројот на корисници на интернет е над 22 милиони, додека 3 милиони од нив купуваат преку Интернет. Најпопуларните категории на производи се бела техника и мобилни телефони.

 

Во текот на 2014 година, преку 3 милиони Романци купуваа преку Интернет. Има околу 12 милиони корисници на Интернет, што сочинува 55% од вкупното население. Во согласност со трендовите на целиот регион, вредноста на е-трговијата во Романија изнесува близу 1,2 милијарди евра, што е скок од 30% во споредба со претходната година.

 

Другите пазари во регионот се значително помали, при што Бугарија води 200 милиони евра и сите други земји заедно со околу 800 милиони евра.

 

Слични објави

Ако сте сопственик или администратор на веб-локација, веројатно сте се запрашале зошто вашите написи, услуги или производи не се на самиот врв на резултатите од пребарувањето на најпопуларниот пребарувач - Google. Прочитајте!
Донесувањето правилни технолошки одлуки не е лесно со постојано менување на дигиталната сфера, вели Рој Рејнолдс, главен директор за информации во VCG. Прочитајте!