Како да реагирате на негативни коментари

Како да реагирате на негативни коментари

 

Градењето и позиционирањето на брендот на социјалните мрежи бара многу напор, добро дизајнирана стратегија и јасна комуникација со обожавателите. Интегрираните објави што ги користиме во дигиталните кампањи, честопати повикуваат на акција и го оставаат отворен просторот за комуникација, па вообичаен е случајот со нејасни, неточни, негативни или навредливи коментари, на кои можеме да реагираме на два начина. Првата и најчеста реакција е целосно да се игнорира негативниот коментар или да се пазари, а во најлошото сценарио: да се избрише.

 

Убавиот збор отвора железни врати

Употребата на убави зборови како што се благодарам и извинете, со акцент на убедување на навивачот или потрошувачот во 95% од случаите ја смирува ситуацијата и му дава на лицето да знае дека го почитувате. Кога недостасува фин вокабулар, можете да добиете несакан впечаток дека се однесувате кон навивачот како случаен минувач или посетител на страницата, што во никој случај не е пожелно. Обидете се да го напишете одговорот така што секој збор е на своето место и пред да го почитувате, прочитајте го барем еднаш во себе или на глас.

 

Вршење на комуникација во инбокс

Во даден момент кога се обидувате да ја смирите ситуацијата, најважно е секоја комуникација со негативен тон целосно да се префрли во Inbox. Еден „Ве молиме контактирајте не во Инбокс и подетално објасни за што станува збор за да можеме заедно да го најдеме најдоброто можно решение. Со почит! "- скоро секогаш вроди со плод и со вентилатор обично ќе ја решите контроверзната ситуација во" wallsидовите "на Инбокс, и многу лесно ќе стане една од првите што ќе остават пофални коментари.

 

Максимален интерес и достапност како доверба

Секогаш прашувајте го потрошувачот како можете да му помогнете. Разгледајте ги сите аспекти на добиените одговори и обидете се навистина да ја запознаете личноста колку што можете и колку што можете. Треба да одговорите на пораките што е можно поскоро затоа што луѓето со кои комуницирате во кризна ситуација имаат вистинско чувство за комуникација со брендот. Никогаш не го заборавајте фактот дека вашата достапност и подготвеност соодветно да одговорите на секој коментар и нова порака, додека градите пријателско чувство со вентилаторот, е огромна предност со која можете да ја претворите секоја комуникација во ваша предност.

 

Слични објави

Глобалната онлајн продажба порасна за 11 отсто во третиот квартал од 2021 година. Ова е повисок раст отколку во претходниот квартал, кога онлајн продажбата порасна за 2 отсто. Сепак, во споредба со истото време минатата година, видливо е дека е-трговијата забавува. Се чини дека европскиот износ на продажба се враќа на нивоата пред пандемијата. Прочитајте!