Најчестите заблуди на почетниците во Е-трговија

Најчестите заблуди на почетниците во Е-трговија

 

Преоптоварени со информации за зголемената популарност на купувањето преку Интернет и можностите што ги нуди, многу нови е-трговци целосно ги игнорираат ризиците што ги носи онлајн бизнисот. На овој начин, тие автоматски ги намалуваат шансите овој нов бизнис на Интернет да биде успешен.

 

Најчестата заблуда при започнување на бизнис преку Интернет е дека ќе биде веднаш успешна само затоа што страницата има стотици илјади посети. За жал, тоа е многу посложено од тоа. Започнувањето посетена продажна интернет -точка не ја завршува работата. Напротив!

 

Мит # 1 - Само објавете веб -страница и тогаш сум во ред

Не, не си во ред. Онлајн бизнисот треба постојано да се подобрува. Успешниот бизнис на Интернет не може да се базира на статична страница.

 

Фактот дека има с and помалку разлика помеѓу корисниците на компјутери и мобилните уреди, ви дава јасна насока во која насока се движи бизнисот со Интернет. Врз основа на најновите студии, бројот на корисници кои посетуваат страници преку нивниот мобилен телефон или таблет е многу близу 50%. Уште расте! Веб -страницата мора да биде „одговорна“ - прилагодена на мобилни уреди.

 

Мит # 2 - Ајде да објавуваме убави слики и видеа на страницата

Во принцип, нема забелешки за таква идеја. Прекрасните слики и видеа со висока резолуција сигурно го привлекуваат вниманието на посетителите.

 

Меѓутоа, постои и негативен ефект од слики и снимки со висока резолуција и потребно е време за да се прикаже таква страница. Вистина е дека голем број корисници пристапуваат до вашата страница преку интернет врски со голема брзина, но не сите. Дали сте подготвени да се откажете од оние кои имаат малку побавен интернет? Ако вашиот интернет бизнис е насочен и кон корисници надвор од земјата, тогаш имајте на ум дека има многу земји кои с still уште имаат помала застапеност на брз интернет.

 

Мит # 3 - Поставивме сајт - сега секој може да го види

Речиси секој новодојденец во е-трговија го има ова очекување. Иако ова негово очекување е оправдано, и честопати точно, постојат одредени фактори што исто така треба да ги земете предвид - достапност и компатибилност.

 

Кога правите план за целна група, имајте на ум дека некои земји имаат внатрешни ограничувања за сегментација на DNS. Еден пример е модна е-продавница која беше насочена кон кинескиот пазар. Тие доживеале непријатно изненадување кога откриле дека корисниците во Кина не се ни во можност да ја отворат својата страница.

 

Би било катастрофално за секој бизнис преку Интернет да се најде во ваква позиција. И најлошото е што повеќето корисници ќе ве обвинат како сопственик на страницата, што ќе наштети на вашиот бизнис и вашите производи. Никогаш нема да им падне на памет дека вината можеби е некаде на друго место.

 

Покрај достапноста, компатибилноста на плаќањата исто така може да биде важен фактор. Неодамнешното истражување на пазарот заклучи дека трговците на мало преку Интернет имаат очекувања дека, веднаш штом ќе ја отворат својата продавница преку Интернет, ќе можат да започнат со продажба преку Интернет насекаде во светот. Ова е нормално. Секој онлајн бизнис сака да го зголеми својот потенцијален пазар и да прима плаќања од различни земји, не само од нивната земја.

 

Слични објави