Како да започнете да продавате онлајн

Продажбата на производи преку Интернет е попопуларна од кога било. Еве како можете да влезете во бендот за е-трговија.

Постојат неколку начини да започнете да продавате производи преку Интернет. Можете да користите пазар, платформа за е-трговија или да додадете количка за купување на постоечка веб-локација.

За новите продавачи, пазарите како Etsy и Amazon Marketplace се лесни, достапни опции.

Платформите за е-трговија го олеснуваат брзото поставување онлајн продавница. Тие имаат вградени алатки кои ќе ви помогнат да прифаќате плаќања и да управувате со залихите.

Оваа статија е наменета за поединци и сопственици на бизниси кои сакаат да продаваат производи преку Интернет.

Продажбата преку Интернет е повеќе од поставување веб-страница и прикачување слики од производите; бара страст, стручност и маркетинг котлети за да успее. Добрата вест е дека има куп алатки кои ќе помогнат вашата онлајн продавница да биде успешна. Следете ги овие пет чекори за да започнете со продажба на стоки преку Интернет.

1. Именувајте го вашиот бизнис и вашиот домен.

Изборот на имињата на вашата веб-страница и домен е речиси исто толку важен како и изборот на производите што ќе ги продавате.

 

Сакате потенцијалните клиенти да можат лесно да го најдат на Интернет.

2. Изберете го вашето место на одржување.

Продажбата на производ преку Интернет е полесна кога користите платформа за е-трговија или онлајн пазар како Etsy или Amazon Marketplace. Тие постојат за да им помогнат на малите бизниси да отворат продавница и да почнат да продаваат. Исто така, постојат самостојни продавници што ги создавате на вашата веб-страница.

 

3. Одлучете кои плаќања да ги прифатите.

Прифаќањето плаќања на вашата онлајн продавница може да биде лесно или комплицирано, во зависност од тоа колку сакате да направите.

 

Ако управувате со сопствена веб-локација и сакате да обработувате плаќања, можете да работите со процесор за плаќање за да додадете количка, страница за плаќање или формулар за плаќање. Ова е трето лице кое се справува со трансакцијата за плаќање кога клиентот купува онлајн.

4. Дознајте ја вашата испорака.

Амазон ја направи бесплатната испорака и брзата испорака вообичаени, но не секоја продавница за е-трговија може да си дозволи да ги понуди. Важно е да ги дознаете трошоците за испорака и влијанието што ќе го има врз профитот пред да ги наведете вашите цени. Тоа е чин на балансирање. Не сакате да изгубите распродажба затоа што превозот е прескап, но не сакате да изгубите пари затоа што на сите им дадовте бесплатна испорака.

5. Дознајте ги информациите за вашата онлајн продавница.

Можете да ја имате најдобрата веб-страница за е-трговија во светот, но ако никој не знае за тоа, нема вредност. Сајтовите за социјални медиуми, како што се Facebook, Instagram, Pinterest и Twitter, се одлични платформи за градење свест за вашата продавница. Градењето бренд е голем дел од успехот на онлајн продажбата.

Кои платформи се најдобри за продажба преку Интернет?

Опции има многу кога се продава онлајн. Можете да се придружите на онлајн пазар, да користите платформа за е-трговија или да додадете количка за купување на вашата веб-страница. Вистинскиот избор за вас може да зависи од бројот на години во кои сте во бизнисот и вашите цели за вашето претпријатие.

 

„Има многу пазари од кои можете да изберете кога не сте подготвени да станете мал бизнис“, рече Меган Стаблер, потпретседател за маркетинг на производи во BigCommerce. „Откако сте мал бизнис и имате уникатен сет на производи што сакате да ги продавате онлајн, можете да изберете платформа за е-трговија.

Како да започнете да продавате онлајн

Слични објави

Со цел да се исполнат очекувањата на клиентите, B2B производителите планираат да ја забрзаат својата дигитална трансформација оваа година. Прочитајте!