Е-трговија: што е тоа?
Општиот концепт е како што следува: е-трговијата се однесува на специфичен пристап кон бизнисот, кој вклучува вклучување на голем број операции што користат дигитален пренос на податоци во обезбедувањето стоки или услуги / дела, вклучително и употреба на Интернет.
Така, секоја комерцијална трансакција се извршува со електронски средства за комуникација.
Систем за е-трговија (систем за е-трговија) е вид на технологија која на членовите на системот им ги обезбедува следниве можности на Интернет:
-производствени компании и добавувачи на стоки / услуги - ги нудат своите производи на потенцијалните клиенти во мрежата, како и прифаќаат и обработуваат нарачки на клиенти;
-клиенти (купувачи) - на стандардни ресурси на Интернет тие наоѓаат и избираат стоки и услуги по цена што ги интересираат и ја нарачуваат.
Банките често се вклучени во овој пакет за да вршат електронски плаќања.
Предности и предности на е-трговијата
За жал, дури и во ерата на висока технологија, има луѓе кои успеваат да кажат: „Јас воопшто не ја разбирам новата е-трговија, што е тоа и зошто е воопшто потребно? Повеќе сакам да работам на стар начин. „
За среќа, ваквите единици, и ако „диносаурусите“ се уште се зачувани, тогаш тие ја водат својата деловна активност според принципот „усмен изговор“ и само „за свои“, без да одат во виртуелни простори. Обемот на е-трговија рапидно расте, како и растот на корисниците на е-трговија, чии прегледи се само позитивни. Ова се должи на мноштвото предности и придобивки:
-значително намалување на трошоците за маркетинг и трансакција (трговски трансфери);
-се решаваат проблемите на растојанието помеѓу територијалната организација на продавачот и купувачот;
-создадени се услови за создавање директна интеракција на учесниците на пазарот;
-појава на можности за влез на светскиот пазар за мали и средни претпријатија;
-пазарот станува транспарентен: сите учесници во трговското работење веднаш ги добиваат сите информации што ги интересираат: цени на производите, услови за испорака, понуди на конкурентски компании;
-од сенката на бизнисот: практично е решен проблемот со криминализација на пазарните процеси, затајување данок и сл.
Категории за електронска трговија
Оваа категорија на деловни активности може да се подели на 4 вида на е-трговија:
-Бизнис до бизнис;
-потрошувачки бизнис (потрошувачки бизнис);
-деловна администрација (деловна администрација);
-потрошувач до администрација (потрошувач и администрација).
На пример, „деловно деловно работење“ се однесува на компании кои користат Интернет за да нарачуваат добавувачи, да примаат и фактурираат, управуваат и примаат плаќања.
Слика
Типот „бизнис за потрошувач“ е најчестата онлајн продавница за физички лица, со други зборови, тоа е електронска продавница за малопродажба. Треба да се напомене дека ова е најчестата форма на трговија во моментов.