Е-трговија: што е тоа?

Е-трговија: што е тоа?

Општиот концепт е како што следува: е-трговијата се однесува на специфичен пристап кон бизнисот, кој вклучува вклучување на голем број операции што користат дигитален пренос на податоци во обезбедувањето стоки или услуги / дела, вклучително и употреба на Интернет.

 

Така, секоја комерцијална трансакција се извршува со електронски средства за комуникација.

 

Систем за е-трговија (систем за е-трговија) ​​е вид на технологија која на членовите на системот им ги обезбедува следниве можности на Интернет:

 

-производствени компании и добавувачи на стоки / услуги - ги нудат своите производи на потенцијалните клиенти во мрежата, како и прифаќаат и обработуваат нарачки на клиенти;

-клиенти (купувачи) - на стандардни ресурси на Интернет тие наоѓаат и избираат стоки и услуги по цена што ги интересираат и ја нарачуваат.

Банките често се вклучени во овој пакет за да вршат електронски плаќања.

 

Предности и предности на е-трговијата

За жал, дури и во ерата на висока технологија, има луѓе кои успеваат да кажат: „Јас воопшто не ја разбирам новата е-трговија, што е тоа и зошто е воопшто потребно? Повеќе сакам да работам на стар начин. „

 

За среќа, ваквите единици, и ако „диносаурусите“ се уште се зачувани, тогаш тие ја водат својата деловна активност според принципот „усмен изговор“ и само „за свои“, без да одат во виртуелни простори. Обемот на е-трговија рапидно расте, како и растот на корисниците на е-трговија, чии прегледи се само позитивни. Ова се должи на мноштвото предности и придобивки:

 

-значително намалување на трошоците за маркетинг и трансакција (трговски трансфери);

-се решаваат проблемите на растојанието помеѓу територијалната организација на продавачот и купувачот;

-создадени се услови за создавање директна интеракција на учесниците на пазарот;

-појава на можности за влез на светскиот пазар за мали и средни претпријатија;

-пазарот станува транспарентен: сите учесници во трговското работење веднаш ги добиваат сите информации што ги интересираат: цени на производите, услови за испорака, понуди на конкурентски компании;

-од сенката на бизнисот: практично е решен проблемот со криминализација на пазарните процеси, затајување данок и сл.

 

 

Категории за електронска трговија

Оваа категорија на деловни активности може да се подели на 4 вида на е-трговија:

 

-Бизнис до бизнис;

-потрошувачки бизнис (потрошувачки бизнис);

-деловна администрација (деловна администрација);

-потрошувач до администрација (потрошувач и администрација).

На пример, „деловно деловно работење“ се однесува на компании кои користат Интернет за да нарачуваат добавувачи, да примаат и фактурираат, управуваат и примаат плаќања.

 

Слика

Типот „бизнис за потрошувач“ е најчестата онлајн продавница за физички лица, со други зборови, тоа е електронска продавница за малопродажба. Треба да се напомене дека ова е најчестата форма на трговија во моментов.

 

Слични објави

Интернет-пазарот е вид на бизнис за е-трговија што може да биде наградувачко да се создаде, но сепак доаѓа со свој уникатен сет на предизвици. Ако некогаш сте размислувале да започнете онлајн пазар како пазарите што веќе ги гледате на интернет, како што се Amazon, Etsy или Airbnb, тогаш ова е совршена статија за почеток. Прочитајте!