Како одржливата содржина ги става луѓето во срцето на дигиталниот ангажман

Одржливоста сега е деловна реалност. Водени од јасни докази за тековните климатски промени, потрошувачите сè повеќе бараат брендови кои покажуваат посветеност на значајна акција. Денес, одржливоста и другите етички размислувања се совпаѓаат со фактори како што се квалитетот и цената додека потрошувачите ги одмеруваат нивните одлуки за купување.

Повеќекратните студии ја поттикнуваат моќта на оваа нова реалност: 45% од потрошувачите на Gen Z ќе престанат да купуваат од брендови поради етички или грижи за одржливоста; повеќе од една третина од потрошувачите во ОК може и навистина се оддалечуваат од компаниите кои не успеваат да се усогласат со нивните верувања; додека 72% од потрошувачите активно купуваат поодржливи производи.

Ефикасност на дигиталните ресурси

Може да биде тешко да се замисли дека дигиталната содржина има физичко влијание – но факт е дека нејзиното создавање и користење троши ресурси и генерира отпад. Просечна деловна е-пошта со голем прилог создава околу 50 g CO2, што резултира со испумпување на 135 kg CO2 во атмосферата по корисник годишно. За да го ставиме тоа во контекст, тоа е еквивалентно на секој корисник на деловна е-пошта на планетата да вози дополнителни 200 милји со својот автомобил секоја година. Додава, нели?

Како и кај секој производствен процес со интензивни ресурси, внимателното планирање ќе обезбеди ефикасност на ресурсите. Целта е да се испорачаат вистинските средства, со вистинските пораки, кои резонираат со вистинската публика - со минимален отпад.

Вклучете луѓе - не платформи

Крајната дигитална ефикасност е да ѝ дадеме на нашата публика она што го сака, кога тоа го сака, на начини кои се најинспиративни за нив. На крајот на краиштата, ова е една од основните мотивации зад создавањето на поодржлива индустрија: ставајќи ги луѓето во срцето на стратегиите за ангажман, ги разбираме нивните верувања и ги рефлектираме преку нашите брендови. Ако можеме да го совладаме ова, тогаш навистина ќе имаме постигнато дигитална одржливост.

 

Сепак, дигиталните технологии се покажуваат како меч со две острици. Пандемијата ја фокусираше вредноста на дигиталниот ангажман како никогаш досега: во моменти на физичка одвоеност, тие ни помагаат да одржуваме скапоцени човечки врски. Значи, нешто како иронија е што многумина во индустријата се преселија за да го задоволат овој пораст на побарувачката со платформи кои сè повеќе користат вештачка интелигенција и автоматизација - намалувајќи го човечкиот увид и искуство надвор од дигиталната јамка.

Како водечка агенција за дигитален дизајн и паметно производство која работи со сопствениците на некои од најголемите брендови во светот, како што се GSK, P&G и Novartis, признаваме дека најновите платформи се клучен елемент на нашата работа, што ни помага да се ангажираме повеќе брзо и ефикасно од кога било досега. Сепак, ние исто така разбираме дека тие се едноставно средство за постигнување на целта - а не цел сама по себе. За да биде навистина одржливо, дигиталното ангажирање мора секогаш да го поврзува бизнисот со луѓето на кои им служи.

 

Како одржливата содржина ги става луѓето во срцето на дигиталниот ангажман

Слични објави