Како создадовме конфигуратор за прилагодени производи со употреба на матрицата BigCommerce

Како создадовме конфигуратор за прилагодени производи со употреба на матрицата BigCommerce

 

Конфигуратор на прилагодени производи со употреба на матрицата BigCommerce

 

SS Industries, матична компанија на White Shanty, е најголемиот производител на спирални скали во САД. Компанијата е водечки снабдувач на градежни материјали повеќе од 10 години и неодамна се прошири во лизгачки врати и хардвер на штала.

 

Кога SS Industries се свртеа кон Groove Commerce доцна минатата пролет за помош за едно од нивните три страници, нашиот тим излезе со решение што најдобро одговара на нивните деловни потреби.

 

Проблемот

Потребни се сложени конфигурации на производи

SS Industries најпрво сакаа да помогнат во развојот и дизајнот на нивната веб-страница White Shanty, чиј домаќин беше WooCommerce. Бидејќи брендот White Shanty гради и продава обичаи стокмени и штали и внатрешни врати, секоја индивидуална нарачка е единствена за клиентот што ја порачува. Ова значи дека е можно клиентот да нарача врата што никогаш порано не била изградена.

 

Поради високото прилагодување на вратите, постојат различни компоненти кои влегуваат во градењето на производот - и физички и на Интернет. На пример, клиентите можат да ја прилагодат висината и ширината на вратата (во инчи), да изберат единствена или двострана врата, да ја прилагодат бојата, да додадат елементи за персонализација и да вклучат хардвер за вратата на шталата.

 

 

Негативно корисничко искуство

Претходната веб-страница на Вајт Шанти беше крајно неуредна за корисниците од предната страна, а негативното корисничко искуство предизвика многу луѓе да се откажат од половина од процесот на нарачка.

 

Искуството на корисниците од предната страна не беше единствениот неуреден дел од страницата. Задниот крај, каде што производите беа конфигурирани да креираат и обработуваат нарачки, не беше правилно поставено. Начинот на кој компанијата ги постави конфигураторите на производите во задниот дел беше целосно неточен и тој во суштина беше хакиран за да може да се обработи нарачката.

 

Мигрирајте во матрицата BigCommerce

Ние ја мигриравме веб-страницата Бели шанти во BigCommerce Stencil, така што страницата повеќе не е хостирана на WooCommerce. BigCommerce Stencil прави многу подобра работа за сместување на комплексни конфигурации на производи преку опции за производство и модификатори. Ова го направи управувањето со каталогот почисто и полесно за Белиот Шанти на задната страна.

 

Конфигуратор на производи за прилагодена електронска трговија

Тимот тука во Groove Commerce ја искористи нашата експертиза за BigCommerce Stencil за насочување на процесот на градење на сопствена врата директно на Интернет. Наместо да му поставиме на клиентот 12 прашања, ги групиравме чекорите за конфигурација така што на клиентите ќе им бидат поставени само 3 прашања.

 

Плус, изградивме сопствен конфигуратор на производи што им овозможува на клиентите беспрекорно да ја прилагодат вратата на шталата директно на Интернет. Сите компоненти што ги споменавме порано и влегуваат во прилагодена врата - висина, ширина, боја, елементи за персонализација и повеќе - сега се лесно достапни на ажурираната страница.

 

Слични објави

Глобалната онлајн продажба порасна за 11 отсто во третиот квартал од 2021 година. Ова е повисок раст отколку во претходниот квартал, кога онлајн продажбата порасна за 2 отсто. Сепак, во споредба со истото време минатата година, видливо е дека е-трговијата забавува. Се чини дека европскиот износ на продажба се враќа на нивоата пред пандемијата. Прочитајте!