Креирање стратегија за плаќање по дигитален пат за клиентите по пандемија

Креирање стратегија за плаќање по дигитален пат за клиентите по пандемија

 

Во последниве години, трговците на мало се фокусираа на развој на маркетинг стратегија за сите канали - допирање клиенти без оглед на тоа како тие комуницирале со бизнисот - лично, преку реклами, социјални медиуми, апликации или мобилни уреди. Олеснувајќи го поврзувањето во секое време, насекаде, трговците на мало можат да изградат подобра лојалност и односи со клиентите.

 

Но, пристапот за сите канали не е ограничен само на маркетинг. Трговците на мало, исто така, треба да размислат за пристап на сите канали за плаќањата.

 

Подемот на повеќе опции за плаќање

За време на пандемијата, клиентите се собраа на дигитални поради недостаток на опции. Со затворени продавници од тули и малтери, потрошувачите купуваа преку е-трговија и сајтови и апликации за социјални медиуми. За многумина, ова беше прв пат да купат на овој начин - и им се допадна удобноста. Како што се намалува пандемијата, потрошувачите несомнено ќе се вратат во продавниците за тули и малтер, но сепак очекуваат трговците да понудат повеќекратни опции за плаќање погодни, брзи и безбедни.

 

 

Ефект на платежната стратегија врз бизнисот

Иако потрошувачите можат да користат повеќе канали во нивното пазарење, тие можеби нема да скокаат колку што мислиме, рече Барлоу. Ако потрошувачот започне да пазари на мобилен, најверојатно ќе го заврши купувањето преку мобилен телефон. Истото се случува ако потрошувачот пазари во продавница. Ова ја нагласува потребата трговците да размислуваат преку консолидирана стратегија за плаќање за сите канали што потрошувачот може да ги користи

 

 

1.Разберете ги клиентите, дигиталното однесување и навиките за купување. Трговците не можат да ги поделат искуствата на искуства во продавницата или искуства со мобилни телефони, бидејќи истиот клиент користи различни начини за купување. Иако овој пат може да започнат и завршат шопинг патување во продавница, следниот пат може да го завршат целиот процес преку Интернет преку компјутер или мобилен телефон.

2.Спроведете пристап за плаќање од 360 степени. Осигурајте се дека платформата за плаќање има прифаќање на плаќањето на глобално ниво и начини на плаќање што го даваат вистинското искуство на локално ниво. Платформата за плаќање треба да има ублажување на измамата и да користи мрежни токени и други безбедносни мерки за заштита на бизнисот и потрошувачите. Некои индустрии, како што е намирниците, не беа традиционална цел на измамниците, но со неодамнешниот раст на продажбата на намирници за е-трговија, тоа се промени. Платформата мора да биде прилагодлива за потребите што се развиваат.

 

Слични објави

Ако имате контакт (дури и површен) со маркетингот, а особено со дигиталниот, тогаш за време на вашето секојдневно сурфање и читање блогови сигурно сте наишле на поимот customer journey... Прочитајте!
Ако работите во ИТ индустријата, ова се двата најчести начини на вовед што можеби сте ги слушнале. Прочитајте!