Како знаете дали корисниците што кликнуваат на вашата реклама навистина ја посетуваат вашата продавница?

Како знаете дали корисниците што кликнуваат на вашата реклама навистина ја посетуваат вашата продавница?

 

Ако работите деловно преку Интернет, но имате и продавници во кои луѓето можат буквално да одат, „Гугл Аналитика“ има еден нов извештај од кој може да имате корист.

 Имено, броењето на посетителите преку Интернет не претставува проблем. Во интерфејсот на Google Analytics, можете да го видите точниот број на корисници на Интернет во секое време, што не е случај со офлајн корисниците. Значи, наместо тоа doorвонче на вратата, активирајте го извештајот за Посети на продавници во Google Analytics. Agreeе се согласите, ова е попаметен начин за следење на бројот на корисници кои ја посетиле физичката локација на вашата продавница.

Со други зборови, Store Visits на продавници го следи бројот на корисници кои кликнале на една од вашите реклами на Google Ads и ја посетиле вашата офлајн продавница во следните 30 дена.

Податоците за посетите на продавниците се засноваат на анонимна, групна статистика. Google Analytics прикажува броеви засновани врз тековните и претходните податоци за бројот на корисници кои кликнале или ги прегледале вашите реклами на Google Ads и подоцна ја посетиле вашата продавница.

 

Податоците за посетата на продавниците доаѓаат од сметка на Google My Business и се комбинираат со соодветната сметка за реклами за да се направат видливи сите податоци во интерфејсот на Аналитика.

 

Она што е важно од страната на корисникот, податоците за посетата на продавницата не можат да бидат поврзани со индивидуални корисници.

Извештајот за посетата на продавницата не е достапен за сите рекламни на Google. Како прво, не може да се користи од огласувачи со чувствителни категории локации поврзани со здравствена заштита, религија, содржина за возрасни и деца.

 

За компании за кои бројот на посети на физичка локација е важна метрика, како што се:

-хотели

-ресторани

-продавници

-фитнес центри

На што треба да се обрне посебно внимание во овој извештај

Забележете ги регионите каде што корисниците купуваат повеќе преку Интернет и оние каде што офлајн купувањето е сè уште број еден.

Внимавајте на влијанието на кампањите врз клиентите кои навистина ќе ја посетат вашата продавница (користете го извештајот за каналот GA).

Следете го движењето на посетите на продавниците по одредени кампањи и промоции.

 

Слични објави