Клучни зборови на брендот

Клучни зборови на брендот

 

Клучни зборови се зборови или фрази што корисниците ги внесуваат во пребарувачите за да најдат што сакаат. Клучни зборови на брендот се зборови или фрази за пребарување што содржат име на компанија или бренд.

 

Клучните зборови на брендот можат да бидат корисни за оние корисници кои веќе слушнале за име на бренд или компанија преку маркетинг канал и бараат веб-страница за да ги дознаат посакуваните информации. Многу е важно да ги имплементирате клучните зборови на брендот во содржината на веб-страницата за да можат корисниците полесно да ги пронајдат точните информации. Можеби примарната цел на компанијата е да го прошири кругот на корисници со нови корисници кои сè уште не се запознаени со одредена марка, но многу е важно да се вклучат клучни зборови за бренд во содржината на веб-страницата токму заради корисниците кои се веќе запознаени со одредена марка. до посакуваната страница.

Процесот на зајакнување на клучните зборови на брендот

 

Во првата фаза од процесот, корисникот користи различни поими за пребарување за да најде одреден производ или услуга. Во таа фаза, корисникот ќе бара општи термини, односно ќе внесе општи клучни зборови во пребарувачот. Преку процесот на истражување, корисниците се повеќе се запознаваат со производот или услугата и преминуваат во фаза на конверзија.После тоа, корисниците веќе можат да започнат со пребарување според омилените брендови. После тоа, тие сега можат да ги користат нивните омилени брендови или клучни зборови на брендот како термини за пребарување како повторно корисници.

 

Дали е наддавањето за бренд на клучни зборови добра стратегија?

 

Наддавањето за бренд со клучни зборови има многу предности - една од нив е да се има висок CTR (стапка на кликнување) и да се промовира брендот. Сепак, наддавањето за бренд на клучни зборови може да биде скапо, па се поставува прашањето во насловот.

 

Ако имате доминантен бренд на пазар со многу мала или никаква конкуренција, прашање е дали треба да наддадете клучен збор за бренд, бидејќи тоа не мора да ви донесе висока профитабилност. Во таква ситуација, многу е веројатно дека вашата марка исто така ќе се претстави добро преку општи клучни зборови, така што дополнителното наддавање на брендот на клучни зборови може да постигне половина успех.

 

Можен проблем е што конкуренцијата наддава клучни зборови за вашата марка. Ова може да биде исцрпно според вашиот буџет и време. Многу компании ќе се борат против конкуренцијата, без оглед на тоа што таа ќе ги истроши финансиски и навремено. Постои полесен и поевтин начин. Можете да ја користите Google Analytics за да ги сегментирате клучните зборови на вашата марка по канал. Конечно, можете да споредите канали, да ги одредите вредностите на секој канал, да видите кои клучни зборови имаат подобри резултати од другите. Затоа, можете да ги прилагодите вашите реклами да бидат што е можно порелевантни.

Кога наддавате за бренд на клучни зборови, може да се случи и да имате понуда од партнер за брендот на клучни зборови на вашата марка. Важно е тие да создаваат стратегии од кои сите ќе имаат корист. На пример, гео-таргетирање може да се користи таму каде што секој ќе насочи кон одредена географска локација.

 

 

Слични објави