Кои платформи за социјални медиуми водат најмногу продажба?

Кои платформи за социјални медиуми водат најмногу продажба?

 

 

Сопствениците на бизниси често се прашуваат за очекуваната рентабилност на ефективна маркетинг стратегија за социјални медиуми. Дали мојата страница на Фејсбук всушност предизвикува продажба? Дали сето ова твитање навистина прави нешто за мојата крајна линија? Дали треба да сум на Pinterest и Instagram?

 

Па, излегува, кога станува збор за е -трговија, да се биде социјален проблем.

 

За подобро разбирање како влијаат социјалните медиуми на индустријата за е -трговија, ги анализиравме податоците од 37 милиони посети на социјалните медиуми што доведоа до 529.000 нарачки.

 

Еве неколку интересни статистики за социјалните медиуми што ги откривме:

 

-Фејсбук доминира како извор на социјален сообраќај и продажба. Речиси две третини од сите посети на социјалните медиуми во продавниците на Shopify доаѓаат од Фејсбук. Плус, во просек 85% од сите нарачки од социјалните медиуми доаѓаат од Фејсбук.

-Нарачките од Reddit се зголемија за 152% во 2013 година.

-Можеби најинтересно и изненадувачки беше сајтот во стилот на заедницата Polyvore, кој генерира највисока просечна вредност на нарачката пред Фејсбук, Пинтрест и Твитер. Исто така, забележително во оваа категорија е Инстаграм, кој исто така генерира повисоки просечни нарачки од истите тие страници. Ова е особено импресивно со оглед на тоа што единствените линкови што можат да се кликнат на Инстаграм се оние во био -профилите.

-Фејсбук има највисока стапка на конверзија за целиот сообраќај за е -трговија на социјалните медиуми со 1,85%

 

Слични објави