Користење на внатрешни податоци за нови производи, нови клиенти

Користење на внатрешни податоци за нови производи, нови клиенти

Малите и средни бизниси за електронска трговија можат да користат пренос во живо за да продаваат како QVC и HSN, воведувајќи и демонстрирајќи производи, како и обезбедувајќи корисна содржина. И распоредувањето во живо сега може да ги искористи новите навики на купување на потрошувачите, водени од пандемија.

 

Прво, малку позадина.

Трговците на мало во трговијата, колку и да се мали, можат да усвојат слични тактики, нудејќи мешавина од продажба слична на QVC или HSN и маркетинг на корисна содржина.

 

Технологијата зад стриминг во живо не е нова. Но, сега, бидејќи Ковид-19 ја смени малопродажбата, трговците можеа да соберат поголема корист од преносот во живо отколку што беше претходно можно.

 

Влијание на Ковид-19

„Ковид ескалираше сè“, рече Даниел Мајер, извршен директор на Be.Live, компанија што го олеснува преносот во живо. „Според мене, тоа ескалираше со години. Скокнавме три години напред, пет години напред… и гледаме огромни трендови што беа тука. Треба да напоменеме дека тоа не е како тренд со кој светот не е запознаен. Ако ја земеме предвид Кина, ќе видиме дека овој тренд [користејќи стриминг во живо за е-трговија] постои 10 години - и ако ја гледаме Азија, тие продаваат сè во шопинг во живо “.

Нови навики за купување

Поентата на Мајер е дека пандемијата на коронавируси годинава го засили трендот, бидејќи многу продавачи на Интернет и тули и минофрлачи се обидоа да најдат нови начини за поврзување со клиенти.

 

Ова има смисла затоа што купувањето, на многу начини, е навика. Тоа е една од поентите што авторот Чарлс Духиг ја истакнува во својата книга „Силата на навиката: зошто го правиме она што го правиме во животот и бизнисот“.

Тековната пандемија е токму таков настан што го менува животот. Значи, има смисла дека купувачите создаваат нови навики за купување и дека трговците треба да работат за да помогнат во воспоставувањето на тие навики на поволен начин за нивните продавници.

 

„Купувањето во живо обезбедува ново искуство и луѓето сметаат дека некако е како офлајн искуство“, рече Мајер. „Тоа им обезбедува самодоверба [да купуваат]. Тоа им обезбедува голема доверба. [Тоа им дава на купувачите] можност да поставуваат прашања, можност да зборуваат со продавачот, можност да ја гледаат заедницата обезбедувајќи ги своите прегледи за конкретниот производ во емисијата во живо “.

 

Во контекст на коронавирус, купувањето во живо може да помогне да се пополни празнина и може да формира навика.

Поврзување со потрошувачи

„Преносот во живо е за автентични врски и може да биде моќен начин за деловните активности во електронската трговија да ги пренесат своите пораки до потрошувачите и потенцијалните потрошувачи“, рече Кети Фаукс, менаџер за дигитален маркетинг со „Екам“.

 

„Во зависност од брендирањето на бизнисот, тој може да го искористи стримингот во живо за продажба на производи - продажба на блиц во живо, на пример, - споделување содржина зад сцената, [како што се] како се прави производ, каква е атмосферата во канцеларијата , или меѓу различни членови на тимот, па дури и раководство на мисла. Бизнис за трговија со чевли, на пример, може да прави неделно шоу во живо споделувајќи ги нивните етички методи за извори и како тоа има влијание во светот.

 

„Потрошувачите купуваат од бизниси што ги знаат, како и имаат доверба“, продолжи Фаукс. „Бизнисот за е-трговија треба да ја погледне својата целна публика и да види каква содржина би била најважна за таа група… ова може да биде разновидност на работи од продажба во живо, до интервјуа со експерти од индустријата, до заткулисни сцени и повеќе. Запомнете, иако секое емитување во живо во живо е само по себе влијателно, може да се пренамени и да се користи во сите аспекти на поголемите напори за маркетинг.

 

„Најважниот дел е бизнисите во е-трговија да размислуваат покрај своите производи и да се фокусираат на„ зошто “и приказната што им е важна на нивните потрошувачи.“

 

Слични објави

На глобално ниво, приходите од е-трговија се намалени за 3 отсто во првиот квартал од оваа година, во споредба со истиот период во 2021 година. Тој пад е забележан и во Европа (-13 отсто). Прочитајте!
Иако тоа не е главна мисла за зафатените трговци, превозот е еден од најголемите размислувања за клиентите кои купуваат онлајн. "Колку чини превозот?" и "Кога ќе пристигне мојата нарачка?" се прашања за правење или прекинување кои одредуваат дали купувачот ќе го заврши своето купување или не. Прочитајте!