Локален SEO

На сите ни треба услуга, поправка на апарати за домаќинство, добар кројач, фризер, ресторан, хотел, ветеринарна станица, стоматолошка ординација и друго, а не знаевме како да ги најдеме во близина, па користевме Google Maps, локалното SEO помага многу.се појавуваат на највисоката можна позиција во резултатот од пребарувањето и допираат до корисникот.

 

Со цел да ве пронајдеме потенцијални клиенти што е можно поскоро, ќе користите локална оптимизација, што е процес на оптимизирање на веб-локација за да се зголеми нејзината видливост во пребарувачите на одредена локација. Ако сте во лоша позиција, мали се шансите клиентите да ве најдат и да изберат што ќе понудите.

 

 

 

Ако не користите локална оптимизација за да го поттикнете вашиот бизнис, тоа не значи дека ниту вашите конкуренти не го користат. Доколку клиентот во одредена област бара услуга што ја нудите вие, важно е да се наметнете во резултатите од пребарувањето. Ако сте во лоша позиција, или уште полошо, воопшто не сте таму, корисникот едноставно ќе отиде кај конкурент кој му се појавил на самиот врв на пребарувањето. Клиентите постојано се во потрага, а на вас е да бидете сигурни дека ќе го најдат вашиот бизнис.

 

Ако сакате да ја зголемите побарувачката и бројот на вашите клиенти, треба да земете предвид неколку точки:

 

Креирање на NAP

 

Првиот чекор е создавање информации за компанијата, т.н. NAP (Име, адреса и телефонски број). Затоа, името на компанијата, адресата и телефонскиот број мора да бидат унифицирани и синхронизирани на сите платформи. Важно е да проверите дали името на компанијата е исто на секоја платформа. Ако не, треба да се усогласи со оригиналното име.

 

 

 

Објавување на локацијата на веб-страницата

 

Некои компании забораваат да ги оптимизираат своите веб-локации за локално пребарување, па не ја објавуваат локацијата и другите информации за компанијата никаде на веб-страницата. Едно решение е објавување податоци и мапа со позицијата на компанијата на самото дно на веб-страницата.

 

Редовни публикации

 

Многумина мислат дека со објавувањето на компанијата на Google My Business ја решиле целата работа, но тоа не е така. Исклучително е важно да го ажурирате вашиот профил, информациите за компанијата и редовно да објавувате интересни содржини, фотографии и видеа.

 

 

 

Осврти

 

Доколку нема преголема конкуренција во околината, компанија без рецензија или со мал број прегледи ќе се појави во првите три сајтови за пребарување, па затоа е многу важно да се грижиме за задоволството на клиентите.

 

 

 

Можете да побарате од клиентите да ви напишат рецензија преку е-пошта, социјални медиуми, веб-страници или лично, бидејќи секоја позитивна рецензија може да ви помогне да се позиционирате на пребарувачот.

 

Создадете сметка на Google My Business

 

Бесплатната платформа Google My Business им овозможува на сопствениците на бизниси да ја зголемат својата онлајн видливост и им олеснува на корисниците да најдат одредени услуги во локалната област, па затоа треба да отворите сметка на Google My Business.

                                          

Слични објави

Размислете за побарувачката, преводот и локализацијата, опциите за плаќање и прекуграничната испорака. Ќе мора да ги процените сите поврзани трошоци за да одредите дали проширувањето вреди за вашиот бренд. Прочитајте!
Без разлика дали имате постоечки бизнис или пак сакате да почнете нов сигурно размислувате за можнста на отварање на е-продавница и пордажба преку интернет, меѓутоа не знаете од кај да почнете и ве обесхрабуваат многуте информации поврзани со оваа тема? Затоа целта на овој пост е да ги разгледаме најчестите митови поврзани со е-продавниците, да разјасниме што е вистина а што не и како на брз лесен и едноставен начин да ја искористите во вашиот бизнис согласно трендовите и да привлечете што повеќе купувачи со крајна цел зголемување на профитот и успешноста на вашиот бизнис. Прочитајте!