Како вештачката интелигенција може да влијае на искуствата во електронската трговија

Како вештачката интелигенција може да влијае на искуствата во електронската трговија

 

Вештачката интелигенција (АИ) ја револуционизира индустријата за е-трговија. Бидејќи пандемијата ја зголемува популарноста на купувањето преку Интернет, клиентите бараат побрзи, беспрекорни искуства за купување. Како резултат, алатките за вештачка интелигенција доживуваат огромен скок на побарувачката.

 

 

Пазарот на малопродажни производи на АИ ќе забележи сложено годишно зголемување на стапката на раст од 34,9% помеѓу 2020 и 2027 година, достигнувајќи вредност од 6,76 милијарди долари врз основа на наодите од студијата на „Акумен Рисрч“ .1

 

 

„Апсолутно вреди за трошоците за деловните активности во е-трговија“, рече д-р Дејвид Доерман, директор на Институтот за вештачка интелигенција на Универзитетот во Бафало. „Постојат многу работи што корисниците ги очекуваат сега. И ако тие бараат нешто и не е баш она што го бараат, тие ќе одат на друго место “.

 

 

АИ може да донесе значителни приноси на компаниите кои вежбаат трпеливост и ја интегрираат технологијата во нивните деловни активности, наместо да се обидат да ги заменат вработените во човекот, според студијата на Институтот БЦГ Хендерсон / МИТ.

 

Вештачка интелигенција во 2021 година

 

Еве алатки за вештачка интелигенција за да се внимава во 2021 година.

 

До сега, многу клиенти во е-трговија користеа некаква форма на чат-бот, бот на веб-страница што дејствува како претставник на услугата за клиенти. Побарувачката за лесен, 24/7 пристап до услуги на клиентите доведе до тоа многу компании да спроведат чет-ботови, според Jacејкоб Цвајг, ко-основач и главен научник за податоци на давателот на софтвер за интелигенција „Силна аналитика“.

 

Препознавање на глас

Гласовната трговија им овозможува на клиентите да купуваат преку Интернет користејќи уред со говорен асистент, како паметен телефон, Amazon Echo или Google Home.

 

Аудио-AI-ботовите почнуваат да разбираат што зборуваат луѓето, рече Доерман. Некои алатки можат дури и да преведат јазици.

 

„Технологијата сега е доволно добра за да препознае што зборува една личност, како и да може да синтетизира глас“, рече Доерман. „Но, ние не сме во точката каде што можеме да го препознаеме секој збор. Само клучни информации “.

 

големена реалност

Зголемената реалност (АР) е неодамнешна и постојано развивачка алатка за е-трговија за која треба да внимавате во 2021 година. На одредени уреди, клиентите веќе можат виртуелно да пробаат додатоци и облека. Потенцијалните купувачи на автомобили можат да користат апликации AR за да се префрлаат помеѓу различни опции за боја.

 

„Сите овие работи изгледаат многу реално. Ова обично беше нешто што ќе ви требаше графички уметник во минатото. Сега, можеме да ги автоматизираме овие работи “, рече Доерман.

 

Визуелно пребарување

Преку визуелно пребарување, клиентите можат да поставуваат фотографии од производи и да активираат пребарување засновано врз визуелни алгоритми. Оваа технологија се подобри во текот на изминатите неколку години и станува се пошироко достапна. „Гугл леќа“, на пример, им овозможува на корисниците да допираат и држат слика, со што започнува пребарување на производот во онлајн продавниците. Апликацијата Google и iOS неодамна започнаа да нудат и визуелно пребарување.

 

Препознавање на лице

Технологијата за препознавање на лицето може да се користи за идентификување на возраста, полот и другите физички квалитети на клиентот, што може да му помогне на бизнисот со е-трговија да дознае повеќе за својата целна публика. Сопствениците на деловни активности можат да пристапат до историјата и преференциите на купувачите и да ги користат овие информации за да ја насочат својата база со персонализирани препораки и пораки.

 

Заштита од измама

Бизнисите со електронска трговија честопати се потпираат на банките и институциите за плаќање за да откријат измама со кредитни картички, рече Доерман. На пример, банките често користат АИ за да откријат аномалии во користењето на банкарска картичка на поединец засновано врз минатото однесување.

 

Бизнисите со електронска трговија исто така можат да користат технологија CAPTCHA или reCAPTCHA поврзана со АИ за да ја намалат измамата, рече Цвајг. Технологијата бара од корисниците да идентификуваат слики да докажат дека се луѓе, а не роботи. Сепак, оваа технологија може да биде недостапна за лицата со пречки во видот.

 

Предвидливо управување со залихите

Заедничката технологија за електронска трговија со ВИ веќе им препорачува нови производи на клиентите врз основа на претходното однесување во купувањето, користејќи ги податоците за да ги предвидат нивните интереси и што следно би можеле да купат.

Но, користењето на АИ за предвидување на влијанието на однесувањето на клиентот врз управувањето со залихите е помалку утврдена наука. Техничките одлуки ќе зависат од потребите на индивидуалната компанија и од нејзиниот специфичен посакуван исход од АИ, рече Цвајг.

 

Како да купите АИ (или да ја изградите)

Цената на алатките за вештачка интелигенција варира во голема мера во зависност од вашите деловни потреби и од тоа дали купувате производи „надвор од полицата“ или направени по нарачка.

Amazon Web Services нуди готови производи SaaS AI со високо персонализирана, нивоа на цени, вклучително и услуга за разговор со клиенти за 0,004 УСД по порака и систем за препораки за е-трговија што може да чини 0,067 УСД за секои 1000 препораки, плус такси за чување и обука.

 

Слични објави