Најважните статистики за е -трговија

Најважните статистики за е -трговија

 

Ако сте заинтересирани за водење бизнис преку Интернет, важно е да бидете во тек со најновите статистики за е -трговија, бидејќи сите знаеме дека најдобриот начин да се разбере секој комерцијален сектор е преку тврди факти и податоци.

 

Ќе започнеме со статистика за трговија на 99 фирми за 2020 година, која докажува дека е -трговијата расте со стабилна брзина низ целиот свет. Уште повеќе, експертите предвидуваат дека продажбата на мало за електронска трговија ќе достигне 4,13 трилиони долари во 2020 година.

 

 

-Се очекува до 2040 година, 95% од сите набавки да бидат преку е -трговија.

-Најбрзо растечкиот пазар за е-трговија во светот е Кина со проценета вредност на е-трговија од 672 милијарди долари во 2017 година.

-САД имаат највисоки стапки на пенетрација на е -трговија, при што околу 80% од сите корисници на интернет прават барем едно купување.

-Главната причина зошто луѓето купуваат преку Интернет е тоа што можат да пазарат кога сакаат, 24/7.

-Околу 43% од сообраќајот за е -трговија доаѓа од пребарување на Google (органски).

-Веб-страниците со бавно вчитување забележуваат напуштање на 75%.

 

 

Еве уште неколку интригантни статистики:

 

-Се проценува дека околу 35% од пребарувањата на производи на Google се претвораат во набавки во рок од 5 дена.

-Околу 51% од дигиталните купувачи купуваат преку своите паметни телефони.

-Дигиталните купувачи почесто трошат повеќе ако им се обезбеди бесплатна достава.

-Околу 93% од купувачите преку Интернет изјавија дека визуелниот изглед на онлајн продавницата игра клучен фактор во нивните одлуки за купување.

-Се проценува дека околу 80% од купувачите преку Интернет не купуваат од страници за е -трговија кои имаат проблематични политики за враќање.

-Се проценува дека 85% од сите производи купени преку платформите за социјални медиуми доаѓаат од Фејсбук.

 

Слични објави

Со толку многу брендови кои ги кажуваат истите работи и ги нудат истите зделки, може да биде тешко за маркетиншките напори да ги свртат главите на луѓето што сакате да ги достигнете.Треба да кажете нешто поинакво за да влијаете. Прочитајте!