67% од Европејците сакаат да бидат инспирирани кога купуваат преку Интернет

67% од Европејците сакаат да бидат инспирирани кога купуваат преку Интернет

 

Мнозинството потрошувачи во Европа сакаат да бидат инспирирани кога пребаруваат веб-страници за е-трговија преку Интернет. Но, според многу купувачи, многу онлајн продавници не се толку инспиративни. И тој недостаток на инспирација е бариера против нивното користење

 

Всушност, само 29 проценти од потрошувачите во Европа велат дека ги инспирираат онлајн продавниците за малопродажба. И тоа не е сè: 57 проценти тврдат дека недостаток на инспирација или лошо искуство во купувањето е пречка за купување производи од овие онлајн продавници.

 

„Трансформирајте го однесувањето на офлајн купувачи преку Интернет“

Ова е прикажано во студијата на iPaper и Epinion меѓу над 6.000 купувачи низ Велика Британија, Германија, Франција, Холандија, Италија и Шведска. Според истражувачите, трговците треба да идентификуваат како однесувањето на офлајн купувачите може да се трансформира на Интернет.

 

„Тие треба да го разберат целосното патување на купувачите на Интернет и да создадат инспиративна содржина насочена кон поголемиот дел од купувачите што прелистуваат, наместо малиот процент што сакаат да купат“.

 

„Покажувањето на вашиот производ не е доволно“

Според Jesеспер Лик Нилсен, директор за дигитален бизнис во Епинион, извештајот покажува дека едноставно покажување на вашиот производ не е доволно. „Како трговец треба да ги инспирирате купувачите. Вистинската инспирација треба да се гради врз емотивниот ангажман и персонализираното шопинг искуство. Со фокусирање на овие два столба, трговците на мало можат да водат долгорочна лојалност на клиентите “.

 

Амазон инспирира

Кога станува збор за веб-страници за е-трговија кои даваат инспирација преку Интернет, 51 процент од купувачите го нарекуваат Амазон лидер на пазарот. Гигантот за е-трговија е исто така претпочитана дестинација за пребарување и купување производи. Шест од десет купувачи користат Амазон за купување производи, во споредба со само 24 проценти кои користат мрежни продавници.

 

Амазон може да биде ефикасен во функционална инспирација, не ги привлекува емоциите. Значи, мрежните трговци на мало сè уште можат да се натпреваруваат со Амазон со повеќе фокусирање на емоционалната инспирација. „Со градење на онлајн платформи дизајнирани да инспирираат и да комуницираат уникатни приказни за брендовите, трговците можат да се поврзат со купувачите на емоционално ниво и да ја зголемат лојалноста на купувачите“.

 

Слични објави