Оптимизација на реклами на Google: 5 совети за да достигнете повеќе клиенти

 

Google Ads шири нови функции сега повеќе од кога било, а огласувачите се заглавени без јасно разбирање за тоа како да ги направат функциите функционални. Како резултат на дополнителната веб-страница и ревизијата за маркетинг што им ја даваме на квалификуваните трговци, генерално откриваме дека всушност се користат помалку од 40% од карактеристиките што рекламодателите можат да ги искористат.

 

5 совети за оптимизација на Google Ads

Достигнете до огромна публика, зголемете го сообраќајот во електронска трговија и извршувајте конверзии преку спроведување на овие стратегии за оптимизација на Google Ads:

 

-Оптимизирајте клучни зборови

-Користете таргетирање локација

-Олеснете го конвертирањето!

-Користете наставки за реклами

-Тестирајте ги страниците за копија и рекламирање

 

1. Оптимизирајте ги клучните зборови

Размислете за патувањето на купувачот

При изборот на клучни зборови за вашите рекламни кампањи, не заборавајте да ги земете предвид фазите во кои се клиенти во патувањето на купувачот. Оние кои сè уште се во фаза на свесност и разгледување, најверојатно ќе бараат пошироки клучни зборови на Google отколку оние во фазата на одлука.

Искористете ја алатката за планирање клучни зборови на Google за да се осигурате дека вашите реклами ги гледаат вистинските клиенти. Иако можеби сакате да ја зголемите свесноста и достигнувањето на брендот, препорачуваме да избегнувате клучни зборови со широк натпревар.

 

2. Користете таргетирање на локација

Зголемете го ROI со фокусирање на целта на вашите реклами на местата каде што ќе ги најдете вистинските клиенти. Поставете ги поставките за таргетирање на локацијата на Google за да изберете каде сакате да се прикажуваат вашите реклами. Одбери од:

 

-Цели земји

-Области во рамките на една земја, како градови или територии

-Радиус околу локација

-Локации на Google My Business

-Места од интерес

 

 

3. Олеснете го конвертирањето!

Со тоа што го правиме полесно, ние мислиме на водење на клиентите до исходот во што е можно помалку чекори. Обезбедете минимални опции во вашата реклама на Google за да можат клиентите да знаат што да кликнат во рамките на вашата понуда.

Вашиот повик за акција (ЦТА) нека биде краток и до точка. Чувајте го во согласност со боите на вашата марка, а истовремено да се истакнува. Целта на задебелениот CTA е да ги насочи купувачите во преземањето на следниот чекор на патот кон купувањето.

 

4. Користете додатоци за реклами

Google AdWords нуди разни додатоци на реклами дизајнирани да ги зголемат стапките на конверзија и да го подобрат резултатот за квалитетот на рекламите. Користете ги овие екстензии за да и ’обезбедите на вашата публика порелевантни информации за вашиот бизнис пред да кликнете на вашата реклама.

 

5. Тест страници за копирање и слетување реклами

Секогаш има нешто што може да се тестира во рамките на вашите реклами. Погледнете ја вашата реклама со најголеми перформанси и споредете ја со другите реклами. Откријте што работи најдобро и спроведете ги овие стратегии во другите реклами.

 

Слични објави