Интернет и шопинг: Невообичаено потекло на е-трговија

Колку пати во последните неколку месеци сте кликнале на „чекај“ за да купите нешто? Ако скокот во продажбата преку Интернет среде „Ковид-19“ е индикатор, веројатно многу пати.

 

Намирници, книги, козметика и детски базени на надувување, додека пандемијата никогаш не стивна - ние се потпиравме на е -трговија за да ги доставиме сите тие работи на нашите врати, без контакт и брзо.

 

Купените работи варираа од основни потреби до не толку основни: во Канада во април, купувачите преку Интернет, кои беа задржани дома, купија конзервирани јајца од плаша, жични прерамки и брануваа за деца.

 

Зошто стоиме во редици пред продавници за облека за време на епидемијата

 

„Многумина нема да се вратат на тезгите“: Волонтерите го менуваат начинот на продажба на храна во Србија

 

Врз основа на пазарење од паника и чување резерви, ние веќе знаеме дека стресот од пандемијата може да ни го замагли умот и да ги промени нашите потрошувачки навики.

 

 

Во Кина, онлајн продажбата веќе сочинува една петтина од продажбата на мало - поголем удел отколку во Обединетото Кралство, САД, Германија и Франција.

 

Дигитално погодената потрошувачка - која вклучува купување кога луѓето бараат нешто преку Интернет, а потоа купуваат офлајн - ќе достигне 4 трилиони долари на пазарите во развој.

 

Пред „Ковид-19“, потпирањето на Интернет за пазарење не беше толку вкоренето во нашите секојдневни животи.

 

Во Гејтсхед, Англија, во 1984 година, 72-годишна баба по име Janeејн Сноубл седна во нејзината фотелја и користеше далечински управувач од ТВ за да нарача маргарин, снегулки и јајца.

 

Го користеше системот „Видеотекс“, дизајниран од англискиот пронаоѓач Мајкл Олдрич, вели onatонатан Рејнолдс, вонреден професор по малопродажен маркетинг и заменик декан на Саид бизнис школата на Универзитетот Оксфорд.

 

Олдрич го зеде нејзиниот телевизор и го претвори во компјутерски терминал: користеше технологија Видеотекс за да состави список за купување на сопствениот ТВ екран, а нејзината нарачка беше проследена по телефон до нејзиниот локален Теско. Намирниците потоа беа испратени веднаш до нејзината врата, како магија.

 

Сепак, и покрај овие позитивни знаци за иднината на купувањето преку Интернет, потрошувачите внимателно ги следат своите паричници поради пандемијата, дури и ако има скок во времето на пост-корона вирус во набавката на она што луѓето го сакаат и им треба на Интернет.

 

Останува прашањето дали купувањето преку Интернет ќе одржува стабилен - па дури и метеорски - раст откако потрошувачите ќе можат да се вратат во физичките продавници на трговските центри.

 

Хибридните продавници „повеќе канали“ исто така би можеле да растат, вели Кан, мислејќи на компании како што е Амазон, кој комбинира онлајн шопинг со физичко купување со помош на услуги како што е Амазон Гоу.

 

Компанијата ги следи вашите навики за потрошувачите преку Интернет и има намирници подготвени да ги соберат во физичка продавница на пат од работа од дома.

 

И после пандемијата? Иако купувањето преку Интернет стана неопходност поради мерките за социјално дистанцирање и страв од инфекција, може да нема враќање од новата нормалност во малопродажбата - особено сега кога потрошувачите гледаат колку е изводливо, лесно и брзо откако ќе бидат принудени на тоа.

 

Слични објави