Основно разбирање за е-трговија

Основно разбирање за е-трговија

Едноставно кажано, Е-трговија е „Користење на електронска платформа за деловни трансакции“. Исто така се нарекува и „Виртуелно место на пазарот“. Секоја минута милиони луѓе од целиот свет се најавуваат на Интернет и бараат некои информации, за производи, услуги, да бараат вести, да преземаат музика, да купуваат преку Интернет и така натаму. Секој поединец бара нешто што би сакал да го набави или купи преку Интернет наместо да мора да помине низ физичка трансакција. Замислете што ова им значи на деловните организации. Доколку се во можност да ги идентификуваат и пристапат до оние индивидуални корисници кои имаат специфична потреба или сакаат, тие имаат подготвен клиент во исчекување.

Некој би можел да се запраша дали е мрежната заедница или технологијата што го трасира патот кон Е-трговија. Одговорот е дека и двата фактори го движат Е-трговијата. Технолошките достигнувања ја обезбедуваат 'рбетот на деловните трансакции и зголемениот обем на корисници кои купуваат преку Интернет овозможуваат раст на Е-трговијата и пазарите.

Е-трговијата се карактеризира со деловни модели од бизнис до бизнис и бизнис до клиент. Ние сме многу запознаени со моделот Бизнис до клиент за банкарство; осигурување, како и купување преку Интернет, резервација преку Интернет итн. кои станаа многу популарни и прифатени режими во нашето секојдневие. И на фронтот од Б до Б, деловните организации ги реинженерираа своите деловни процеси, вклучувајќи рекламирање, маркетинг, управување со нарачки за продажба, покрај управување со снабдувачки синџири и управување со врски со клиенти, за да одговараат на режимот Е трговија. Dell успешно го адаптираше моделот „продажба преку Интернет“ од глобално ниво. Тоа им овозможува на клиентите да го 'конфигурираат моделот' и да 'Нарачуваат преку Интернет'. Откако трансакцијата е успешно извршена и примањето на уплатата, Dell ја извршува нарачката и гарантира дека производите на DELL се испорачуваат на чекор до корисникот во рок од седум работни дена. DELL не само што успешно ја користеше E Commerce како главен продажен канал, туку и на задната страна го воспоставија процесот „Изграден по нарачка“ каде што компјутерот е составен спротивно на нарачката на клиентот и му се доставува на клиентот. Интегрирајќи ја Е-трговијата и нејзиниот процес на производство, DELL успеа да се справи со одржувањето залихи и успеа да ги намали своите трошоци.

 

Е-трговијата стана главен деловен процес за глобалните организации и мулти националните компании. Повеќето МНК зависат од „Продажба преку Интернет“ како и „Онлајн набавки“ од глобално ниво. Е-трговија им овозможи да имаат пристап до глобалните пазари, како и изворите на суровини од целиот свет. Покрај тоа, Е-трговија ги намали трошоците за продажба, како и трошоците за набавки, драстично додавајќи ја на крајната линија. Во потрошувачкиот свет, осигурувањето, банкарството, авиокомпаниите и угостителските сектори имаат корист од моделот на продажба на Е-трговија.

Е-трговијата е реалност. Неколку повеќе технологии, платформи, агенции и мрежи овозможуваат да се случи Е-трговија. ЕДИ и Интернет банкарството и трансакциите се најголемите олеснувачи што овозможија деловни трансакции да се случат.

Едноставно е неверојатно да се помисли дека со кликнување на копче може да се купат, продадат или влијаат на финансиски трансакции вредни милиони долари за неколку минути. Сепак, ова е вистина и Е-трговијата е иднината.

 

 

Слични објави

Комуникацијата се редефинира во оваа информациска ера, поттикната од хиперповрзаната популација и експлозијата на социјалните мрежи и споделувањето содржини. Прочитајте!