Што е e-commerce како услуга?
Постојат знаци дека порастот на онлајн купувањето забележан за време на заклучувањето на пандемијата може да биде траен. Според Adobe, глобалната продажба на е-трговија се предвидува да достигне 4,2 трилиони долари оваа година, додека трошоците за е-трговија во САД ќе надминат 1 трилион долари до 2022 година.
Секако, ова исто така ги забрза инвестициите во индустријата во е-трговија; трговците на мало направија приближно 10 милијарди американски долари во е-трговија инвестиции, аквизиции и партнерства само од мај до јули 2020 година. Но, се разбира, не сите малопродажни брендови се во позиција да работат или да се прошират преку Интернет, најмногу поради скапата и комплицирана технологија и инфраструктура што се бара.
Тука доаѓа „e-commerce-as-a-service“ – термин кој се користи за опишување на компании кои нудат и софтвер и услуги потребни за да им помогнат на брендовите да работат и да се размерат на интернет.
Зошто да изберете e-commerce како услуга?
Со цел целосно да се разбере што подразбира е-трговија-како-услуга - и зошто брендовите би можеле да одат по овој пат - корисно е да се разгледаат различните функции на секој бизнис за е-трговија.
Разновидна мешавина, тие се движат од овозможување плаќања и продажба до маркетинг, услуги на клиентите и испорака. И додека постојат многу софтверски платформи таму што можат да понудат поддршка во овие области, како што се Shopify и WooCommerce, компонентите обично се изградени од различни компании, што значи дека не се интегрираат лесно. Со оглед на тоа што дури и најафирмираните платформи ги имаат овие ограничувања (особено во обем), брендовите за е-трговија честопати треба да нарачаат одредени услуги од трети компании.
Се разбира, не е загарантиран ниту успехот во е-трговија - студиите сугерираат дека 90% од почетните бизниси за е-трговија пропаѓаат во рок од 120 дена. Кога станува збор за причините зошто, истражувањето на MarketingSignals на 1.253 сопственици на неуспешни стартапи во Обединетото Кралство откри комбинација на вклучени фактори. На пример, 37 отсто го наведоа лошиот онлајн маркетинг, додека 35 отсто рекоа дека нема видливост на онлајн пребарувањето, а 16 отсто рекоа дека нема услуги за клиентите.
Превртувањето е тренд на пораст
Конечно, уште еден пат кон растот за брендовите за е-трговија е преку roll-ups - растечки тренд во индустријата - што може да се гледа како нешто како отскокнување или дел од e-commerce-as-a-service.
Збирка на е-трговија е кога агрегаторот на мало или пазар стекнува бренд директно до потрошувачот, а потоа ја користи својата експертиза и оперативна поддршка за да им помогне да растат. За разлика од традиционалното откупување, многу компании агрегатори се фокусираат на капиталот и технологијата, позиционирајќи се како платформи кои можат да ги забрзаат дигиталните брендови.