Прашања за безбедност и приватност за е-трговија

Прашања за безбедност и приватност за е-трговија

 

Важно е да бидете свесни за прашањата за безбедност и приватност поврзани со е-трговијата. Некои вообичаени безбедносни закани вклучуваат измама со користење на кредитни картички, компјутерски вируси, спам (несакани е-пошта пораки) и кражба на компјутери или информации. Фишингот е друг вид безбедносна закана која вклучува е-пошта што изгледа како да доаѓа од официјален извор, но врските во пораката одат до лажна веб-страница каде што може да откриете лични информации. Заедничките закани за приватноста вклучуваат кражба на лични информации и несоодветна заштита на приватни информации.

 

Следниве се совети за минимизирање на ризиците за безбедност и приватност.

 

 

Совети за минимизирање на ризиците за безбедност и приватност поврзани со е-трговија

 

-Прегледајте ги безбедносните карактеристики/услуги што ги нуди вашата веб -хостинг услуга, Интернет -провајдер, веб -дизајн и софтверска компанија.

-Обрнете внимание на предупредувањата за безбедност и инсталирајте безбедносни закрпи по потреба.

-Редовно ажурирајте го софтверот и скенирајте за шпионски софтвер и вируси.

-Редовно копирајте системи и информации.

-Дизајнот на веб-страница за е-трговија треба да ги минимизира безбедносните закани. На пример, откако потрошувачот ќе го притисне копчето „купи“, копчето „назад“ потоа треба да се оневозможи.

-Добијте дигитален сертификат за вашата веб -страница. Дигиталниот сертификат покажува дека сите лични податоци доставени до вашата страница ќе бидат шифрирани (кодирани). Две од најголемите овластувања за сертификат на Интернет се: Verisign на www.verisign.com и Thawte на http://thawte.com (извор: www.canadabusiness.ca/eng).

-Избегнувајте чување информации за кредитна картичка на клиентите во вашите системи. Ако складирате информации за клиенти, проверете дали се безбедни од пристапот на вработените или компјутерските хакери.

-Секогаш проверувајте ги адресите на клиентите.

-Бидете сомнителни за големи нарачки или барања за повеќе копии од ист производ, особено ако клиентот побара брза испорака.

-Ако продавате вредни производи што лесно се препродаваат, размислете дали ви се потребни напредни услуги за заштита од измама обезбедени преку даватели на портали (на пример, филтри за измама за да се прикажат сомнителни активности).

 

Слични објави

Директно до потрошувачите (D2C) е тип на бизнис модел кој ги заобиколува традиционалните посредници за да создаде искуства за купување без триење и да ги отклучи новите текови на приходи и профит. Прочитајте!
Кога започнуваме бизнис, сè што имаме е куп претпоставки, мислења и разни хипотези. Она што најмногу ми се допаѓа кај A/B тестирањето е преминот од „МИСЛАМ дека ова може да функционира“ во „ЗНАМ дека ова ќе функционира“. Прочитајте!