Предности на е-трговија за трговци, клиенти и компанијата воопшто

Предности на е-трговија за трговци, клиенти и компанијата воопшто

 

ПРИДОБИВКИ ЗА ТРГОВЦИТЕ

Преку електронска трговија, со минимални инвестиции, организацијата може да го прошири пазарот и во земјата и на меѓународно ниво. Едноставно, една организација може да лоцира повеќе клиенти, подобри добавувачи и попогодни деловни партнери низ целиот свет.

Со примена на дигитализација, Е-трговија им помага на организациите да ги намалат трошоците за воспоставување, дистрибуција, пронаоѓање и управување со информации.

Е-трговијата го подобрува целокупниот имиџ на компанијата и сродните брендови.

Преку е-трговија, организацијата обезбедува подобра услуга за своите клиенти.

 

ПРИДОБИВКИ ЗА КУПУВАЧОТ

Поддршка и достапност 24 часа на ден, 7 дена во неделата. Клиентот може да направи купување или да добие информации за производот / услугата во секое време од денот или ноќта, без оглед на тоа каде бил во тоа време.

Обично преку Е-трговија, клиентот добива повеќе варијанти и побрза испорака на производи.

Е-трговија обезбедува повеќе опции за споредба и избор на поевтин или подобар производ.

Клиентот може да го даде својот коментар или да ги прочита коментарите на други клиенти за одредени производи пред да одлучи да купи.

 

ПРИДОБИВКИ ЗА ОПШТЕСТВОТО

Клиентите повеќе не мора да патуваат за да најдат и купат производ, што резултира со намален сообраќаен метеж и загадување на воздухот.

Е-трговија помага да се намалат цените на производите, така што помалку богатите клиенти можат полесно да стигнат до производот.

Е-трговијата овозможува подобра достапност на производи и услуги за клиентите во руралните области, кои честопати не можат да ги достигнат на нивната локација.

Е-трговија му помага на владиниот сектор преку подобра услуга и намалување на трошоците за услугите во областа на јавното здравство, образованието итн.

 

Слични објави

Со оглед на тоа што пандемијата „Ковид-19“ води до поголема дигитализација во многу индустрии, сега има повеќе точки на допир на брендот од кога било досега, а како резултат на тоа однесувањето на потрошувачите е сè повеќе нарушено. Прочитајте!
Донесувањето правилни технолошки одлуки не е лесно со постојано менување на дигиталната сфера, вели Рој Рејнолдс, главен директор за информации во VCG. Прочитајте!