Како да ги оптимизирате страниците на вашите производи за поголема продажба: совети препорачани од експерти
Ја отворате продавницата за да ја проверите продажната инка и можете да видите дека имате работа да завршите.Правите одлична работа да ги привлечете луѓето во вашата продавница, но бројките се кристално јасни. Не добивате доволно од тие посетители за да додаваат работи во нивните колички.Знаете дека страниците на вашите производи треба да убедат повеќе луѓе да ги додадат вашите (прекрасни) производи во нивните колички, но се чини дека не се - и не сте сигурни зошто да не, или како да го поправите тоа.
Основи: што ја прави одлична страница за производ?
Теоретски, страниците со производи се едноставни. Сакате да му дадете на вашиот идеален клиент точниот износ на информации за да му помогнете да го купи производот што го сакаат и да ги убедите дека купувањето на овој производ ќе им успее.
Постојат четири работи што се здружуваат за да создадат навистина одлична страница за производи:
Вашиот производ
Вашиот бренд
Вашето пишување
Дизајнот на вашата страница и корисничкото искуство
Вашиот производ очигледно е во центарот на вниманието, бидејќи ова е неговата шанса да блесне, но она што точно го продавате може да информира како е претставен - и какви прашања имаат вашите клиенти пред да можат да се посветат на купување.
Вашиот бренд е важен насекаде, од сликите на социјалните мрежи до вашите е-пошта по продажбата, но тоа е особено важно на страниците на вашите производи. Со начинот на кој производите се откриваат деновиве, некој можеби никогаш нема да ја види вашата почетна страница пред да купи од вас, така што брендирањето на вашите страници е важно.
Вашето пишување е важно, бидејќи на тој начин ги комбинирате пишаните информации што им се потребни на вашите клиенти со уникатниот глас и тон на вашиот бренд.
Дизајнот на вашата страница и вашето корисничко искуство ќе бидат информирани од сите овие работи, но тука се вклучени нијанси, особено од перспектива на корисникот. Како работите се наредени на страницата и што е вклучено, може да има големо влијание врз вашите конверзии.
Дали имате одлична фотографија на производи?
Има толку многу поволности за е-трговија.
Можете да му продадете на светот! Немате високи трошоци за малопродажен простор! Но, имате и некои предизвици, а еден од најголемите е тоа што вашите клиенти обично не можат да ги видат, допрат, вкусат или пробаат вашите производи IRL пред да купат.
Затоа, фотографијата на производите игра толку голема улога на страниците на вашите производи и зошто речиси секој експерт со кој разговаравме ја истакна како клучен фактор за градење одлична страница.
Дали ги поврзувате вашите слики со вашите варијанти?
Именувањето варијанти на вашите производи (бои, мириси, итн.) може да биде одличен начин да додадете одредена личност на вашите производи, но ако одите предалеку, вашите потенцијални клиенти можеби нема да знаат како всушност изгледа „Frosted Dreamscape“ на т. - кошула. Дали е розово? Бело? Повеќебојна? Транспарентно?
Дали ја имате вистинската количина на детали за вашата цена?
Ако продавате по ниска цена, можеби нема да ви требаат иста количина на детали како луксузен предмет. Но, ако сте на повисокиот дел од скалата за луксуз (и цена), ќе треба да го земете предвид тоа кога ја пишувате страницата за вашиот производ, советува Алан.
Дали ја имате вистинската количина на детали за вашите клиенти?
Вашиот производ и неговата цена се две работи кои можат да ја водат количината на содржина што ја имате на страницата со вашиот производ, но најважниот фактор секогаш се вашите клиенти.
Дали имате аспиративна содржина?
Повеќето клиенти (освен вашата мајка) не ги купуваат вашите производи затоа што ве сакаат. Тие сакаат вашите производи да направат нешто за нив - да решат проблем, да ги подобрат, да им помогнат да направат нешто. Страниците на вашите производи треба да им олеснат да видат како вашите производи можат да го направат тоа.
Дали имате содржина што звучи човечки?
Кога се обидувате да ги внесете сите ваши функции на страницата, може лесно да се прелистувате во здодевни куршуми и неинспирирани параграфи. Тоа е добро за првиот нацрт, но пред да ја објавите вашата страница, погрижете се да се вратите назад и да изградите малку од гласот на вашиот бренд.