Примена на периодични плаќања за е-трговија

Примена на периодични плаќања за е-трговија

 

Многу експерти тврдат дека функционалноста на автоматските периодични плаќања е една од најзначајните иновации во светот на плаќањата преку Интернет. Не сме сигурни дека е најважно, но нема сомнение дека е многу моќна алатка која им служи и на купувачите и на трговците. Единственото прашање е како максимално да се искористи потенцијалот што се обезбедува со периодични плаќања.

 

Клиентите се повеќе се свесни за придобивките од автоматското плаќање на претплатите и членарините. Веројатно главната причина за ова е фактот дека автоматското плаќање на членарината не бара премногу посветеност, а згора на тоа ја елиминира потребата од потсетници дека е време да се плати. Предностите на периодични плаќања за самите продавачи се очигледни. Имено, трговците со е-пошта можат редовно да наплатуваат за своите услуги без потреба да го потсетуваат клиентот за доспеаните обврски, за да можат подобро да ги предвидат своите приходи, подобрувајќи ја наплатата. Така, сите се среќни!

 

Како функционираат периодичните плаќања?

 

Tryе се обидеме да опишеме едно типично сценарио. По креирањето на сметка на страница која нуди претплата за одредена содржина, на клиентот често му се нуди бесплатен пробен период за користење на услугата. За ова време, корисникот може да ја тестира содржината или да провери дали понудените функционалности на страницата му одговараат. Со цел да се добие право на бесплатен пристап, е-трговецот бара од корисникот да ја регистрира својата платежна картичка која ќе се користи за плаќање, во случај корисникот да продолжи да ја користи страницата и по истекот на слободниот период. Во вториот пример, е-трговецот може да побара регистрација на картичката само по истекот на пробниот период, доколку корисникот сака да продолжи да ја користи страницата.

 

Во двете варијанти, клиентот го пополнува формуларот за плаќање кој ги содржи сите задолжителни податоци од картичката (име и презиме, број на картичка, датум на истекување на картичката и број на CVV) и потврдува дека оваа картичка може да се користи за автоматско плаќање во предефинирани временски интервали На Податоците за картичката депонирани на овој начин се претвораат во таканаречени „токени“ и се складираат на системот на трговецот. Важно е да се напомене дека примената на токенизација значи дека е -трговецот во ниту еден момент нема пристап до податоците од картичката - дури и кога ги внесувате

 

Слични објави

Тешко е да се зборува за „разговорна трговија“ - концепт скован од Крис Месина од Uber за да се опише иднината на апликациите за пораки - без да се спомнуваат чет-ботови. Прочитајте!