Ко-маркетинг: Како да дојдете до нови клиенти со стратешки партнерства

Градењето бизнис може да биде осамен потфат. Но, маркетингот не мора да биде.

Ко-маркетингот е за споделување на публиката и ресурсите помеѓу два комплементарни бренда за да се спроведе кампања која ниту еден не може да ја направи толку ефикасно сам.

Овие стратешки партнерства можат да имаат корист и за големите бизниси и за новите стартапи, споделувајќи го она што го имаат наместо да градат од нула за да добијат поголема изложеност за секој од нивните производи или услуги.

Придобивките од ко-маркетинг вклучуваат:

 

Да се биде поисплатлив со здружување на ресурси како што се буџетите за маркетинг и талентите.

Споделување на публика на слични луѓе кои веќе се квалификувани како потенцијални клиенти.

Создавање и поттикнување на позитивна долгорочна врска помеѓу брендовите бидејќи тие си помагаат едни на други.

Воодушевување на клиентите со бесплатни работи, подароци и ко-брендирани производи.

Ко-маркетинг кампањите ќе имаат различни форми за B2B наспроти B2C брендови, за производи наспроти услуги, за нови стартапи наспроти воспоставени брендови. Сепак, со малку креативност, можете да ги поврзете точките помеѓу вас и партнерскиот бренд за да го проширите влијанието на двата ваши маркетинг напори.

Добрата ко-маркетинг кампања им користи на сите вклучени: вие, вашиот партнер и клиентот.

Ко-маркетингот е тешко да се спроведе ако придобивките се еднострани. Склучувањето на договорот мора да има логика деловно за двете страни. Не размислувајте само за тоа што е за вас.

 

Не само што придобивките треба да одат на два начина, туку тие треба да бидат пропорционални - односно, едната страна не треба да жнее голема награда додека другата само ги добива остатоците.

 

Размислете како пчелите и цвеќињата си помагаат едни на други.

Размената може да биде што било од:

 

Искористување на репутацијата на друг бренд додека им се дава изложеност на повеќе потенцијални клиенти.

Споделување на е-пораките што ги снимате од кампања за која и двајцата придонесувате со ресурси за извршување.

Направете гостување на блоговите на другите, каналите на YouTube, подкастите, сметките на Snapchat или списоците на е-пошта.

Прикажување на брендот на вашиот партнер пред вашата публика во замена за добивање малку време пред нивната.

Добивање примероци од вашиот производ во рацете на квалификувани клиенти во замена за воодушевување на клиентите на друга компанија со бесплатни работи.

Ако природата на размената е фер и условите се експлицитни, ко-маркетингот може да биде ефективен начин за допирање на нова публика и да ги намали трошоците за маркетинг, а истовремено да го подобри неговото влијание.

Ко-маркетинг: Како да дојдете до нови клиенти со стратешки партнерства

Слични објави

Вашата веб-страница е вашата веб-страница, каде што посетителите доаѓаат и го запознаваат вашиот бизнис и производите што ги нудите. Не е доволно да имате добар производ, важна е и неговата презентација, која можете да ја презентирате на вашата веб-страница. Сепак, не е доволно само да се креира веб-локација, потребно е одредено време за нејзино одржување. Прочитајте!
Разговорите се клучни за трговијата - 70% од разговорите на Shopify Inbox се со клиенти кои донесуваат одлука за купување. Прочитајте!