Што е потребно за успешна веб-продавница?

Што е потребно за успешна веб-продавница?

 

Интернет продавница“ е сè почеста фраза во нашите животи, а особено во животот на сопствениците на мали и средни бизниси. Неодамнешните настани поврзани со пандемијата ги наведоа скоро сите кон одредена промена во играта. Одеднаш, сите сфатија каков потенцијал лежи во онлајн бизнисот и започнаа да ги реализираат или барем да ги планираат своите проекти преку Интернет.

Содржината е столбот на стратегијата за е-трговија

Повеќето трговци „паѓаат“ на овој чекор, а причината е донекаде едноставна - добрата содржина значи напорна работа на долг рок и буквално нема кратенки.

Крал на сите кралеви - содржина.

Што значи ова за вас како почетник во е-трговија?

 За почеток, започнете да работите на три вида содржина што детално ќе ја опишеме и која ќе биде основа за создавање на целата електронска трговија. Тоа се:

 

1. Краток деловен план - здодевен, но неопходен.

2. Општа содржина за веб-продавницата - ова вклучува опис на вашата компанија, деловни услови, опис на бренд, општи описи на категории на производи, информации за контакт, описи на филијали доколку ги имате.

3. Детална содржина за веб-продавницата - детални описи на секој производ одделно.

 

 

Краток деловен план

Планирањето е докажан метод за вистински започнување бизнис - студиите покажуваат дека првичното пишување на деловен план го забрзува оперативното отворање на вашата компанија за 152%. Пишувањето деловен план е основа за понатамошен развој на содржината и утврдување на насоката во која сакате да развиете онлајн продавница. Никогаш навистина нема да престанете да работите на тоа.

 

Ова се главните точки на деловниот план:

  • Опис на главната поента на бизнисот, мисијата, визијата (опишете зошто работите бизнис воопшто и кој проблем го решавате).
  • Напишете го контекстот и опкружувањето во кои работите бизнис. Овде можете да ја користите познатата STEEP (социјална, технолошка, економска, еколошка и политичка) рамка за да го опишете контекстот во кој ќе работи веб-продавницата.
  • SWOT-анализата (Силни страни, слаби страни, можности, закани) е најосновната интроспективна анализа каде треба да бидете искрени со самите себе и да ги наведете слабостите, заканите, но и силните страни и можностите на вашиот нов бизнис.
  • Маркетинг микс 7P (Анализата на 7P во рамките на маркетинг миксот се однесува на дефинирање на ставки: Производ, цена, луѓе, место, физичко, унапредување, позиционирање). Ова всушност ќе опише што точно е вашиот производ, која е вашата целна група, по кои цени.
  • Опис на идеален клиент. На пример: „Мојот идеален клиент е машко лице, 35-60, сопственик на куќа, кое сака да ја украсува градината за време на викендите“.
  • Опис на главната конкуренција. Вие не би поверувале колку луѓе одат во реализација на деловна идеја со верување дека нема конкуренција за нивната идеја.

 

Општата содржина за е-трговија треба да има неколку делови:

·         За нас

·         Контакт

·         Општи деловни правила

·         Описи на брендови

·         Описи за секоја категорија на производи

·         И, конечно, името на вашата марка

 

После тоа, не заборавајте да се согласите со адвокат и да ги вложите средствата за да напишете заедно:

·         Услови за деловна активност и употреба на онлајн продавницата (Услови на услугата).

·         Политика за наплата.

·         Политика за испорака.

·         Политика на приватност, GDPR и Политика на приватност + сите други документи предложени од вашиот адвокат

 

Детална содржина за веб продавницата

Производите или услугите се основната содржина на која било веб-продавница и главната причина зошто корисниците комуницираат со вашата марка.

Основната, минимална информација што треба да се создаде за секој производ е:

  • Наслов, исклучително важен за корисничко искуство (UX) и оптимизација на пребарувачот (СЕО).
  • Извадок, исто така важен за оптимизација.
  • Избрана слика, важна и за споделување на UX и за социјални медиуми.
  • Главниот опис (Главна содржина што поддржува мултимедија), колку е пооригинален и содржински - толку подобро.
  • Клуч на производ - неопходен за подоцнежна синхронизација со други делови од вашите системи (CRM)

Откако ќе го сторите ова, имате добра основа за успешна веб продавница.

Слични објави