Реализација на маркетинг план за продажба на веб продавници

Реализација на маркетинг план за продажба на веб продавници

 

Ако сте на почетокот на вашата деловна активност преку Интернет, ова е моментот кога ќе започнете да ги поставувате темелите за иден раст, и ако веќе сте основале бизнис и имате продажба на веб-продавница подолго време, ова ќе го забрза патот на раст .

Како да започнете со реализација на маркетинг план кога тој е веќе јасно напишан и дефиниран? Ајде да откриеме:

1. Одредете ја стратегијата за продажба и генерирајте потенцијални клиенти

Ова е местото каде што создавате. И за жал, одговорите „еден начин за сите“ застануваат тука. Денес има бесконечен број начини на кои можете да го пласирате вашиот бизнис и тоа е добра работа!

 

Замислете графика за продажба на инка што го покажува патот на клиентите од свесност до разгледување, создавање интерес и желба да преземат одредена акција. Сега замислете дека секоја фаза од тој процес вклучува поглед на специфичните маркетинг стратегии што ќе ги користите за да ги водите потенцијалните клиенти низ тој проток.

2. Користете технологија и софтвер за известување

Пред да направите сериозен потег за маркетинг, треба да ги поставите следниве прашања:

-Дали е соодветна технологијата што ја користам во моментов за следење на ефективноста на моите маркетинг активности?

-Може ли да се искористи за да се утврдат KPI со кои сакам да го подобрам мојот бизнис?

-Дали ова ќе му помогне на тимот точно да го одреди ROI?

 

Ако вашиот одговор е „не“, мора да ја разгледате промената пред да воведете нова стратегија за продажба преку Интернет. И, ако вашиот одговор е да, тоа е одлично!

3. Започнете со конверзии

Препорачуваме прво да се развиваат кампањи за да се постигне продажба и позитивен импулс во бизнисот. Потоа, откако вашиот тим ќе се чувствува пријатно со првичните резултати, продолжете да ја развивате целата стратегија за маркетинг преку Интернет.

4. Тестирајте и испробајте различни опции

Одвојте дел од буџетот за продажба на вашата веб-продавница за да тестирате нови стратегии. На крајот на краиштата, никогаш нема да знаете што работи добро, а што не додека не пробате или тестирате нешто.

 

Не трошете пари, но во зависност од големината на вашиот буџет, водењето едноставни тест-случаи на помалите пазари може да ви ги обезбеди потребните оправдувања за да го зголемите вашиот буџет, да ги потврдите претходните препораки и / или да ја отворите вратата за нови можности на пазарот.

 

5. Рафинирајте ја и проширете ја вашата стратегија за деловен маркетинг преку Интернет

Сега е забавно! Видовте позитивен момент и подготвени сте за повеќе.

 

До оваа точка, имате добро разбирање за тоа што прави, што треба да се подобри и кои можности сè уште постојат и во ниту еден момент не ги исцрпивте сите ваши можности. 

Некои стратегии што треба да се земат предвид:

•Заеднички вложувања и партнерства - комплементарни брендови постигнаа успех преку партнерства. Можете заеднички да креирате содржина што обете брендови ја прикажуваат на списоците со е-пошта на другите членови. Можностите се бесконечни, а кога ќе се усогласат брендовите, и двата бренда имаат корист.

•Зголемете ја просечната вредност на вашата нарачка - баравте да ја зголемите продажбата. Сега обидете се да ја зголемите просечната вредност на нарачката. Започнете со кодови за попусти за да охрабрите повеќе набавки или да понудите бесплатна испорака за нарачки 50% повисоки од моменталната просечна вредност на нарачката.

•Препораки - понудете им можност на сегашните клиенти да ви предложат на пријатели и да бидете наградени за тоа. Тоа е победничка тактика. Тие стануваат армија застапници на брендовите, додека истовремено го пребаруваат вашиот каталог на производи за да најдат нови начини на попусти или промоции.

 

Слични објави