Важноста на големите податоци и анализата во е-трговијата

Важноста на големите податоци и анализата во е-трговијата

 

Дали Big Data-податоците се само тренд на минување или тие се тука за да останат? Со онлајн трговија само 9% од вкупниот удел на САД во малопродажба, дали Биг Податоците се релевантни дури и за малопродажните бизниси? Дали е подготвена мојата деловна биг-податоци? Што значи да се има голем начин на размислување?

Во оваа статија ќе ги разгледам подетално овие прашања и многу повеќе.

Што значи да се биде подготвен за големи податоци?

 

Премногу пати, очното јаболко на потрошувачите и просторот на умот - врвниот инвентар за малопродажба, се хранат со ирелевантни препораки за производи од трговците врз основа на интуиција, застоени податоци и копирање на она што го прави успешен конкурент.

Причината зошто трговците не успеваат во нивната стратегија за насочување е или затоа што сè уште не го прифатиле пристапот до податоците, или, тие не ја користат најдобро нивната инфраструктура за податоци

 

Па, како ние како бизнис ги подготвуваме Големите податоци?

Започнува со препознавање на податоците како предност! Денешната технологија ни овозможува да собираме податоци за секој чекор од малопродажната трансакција, почнувајќи од првиот клик што ја генерираше таа посета на веб-страницата, до вредноста за цел живот (LTV) која се припишува на секој потрошувач и производ.

Платформата каде што можете да ги дефинирате вашите деловни цели и која ви обезбедува мотор управуван од податоци со интелигентни опции за избор на публика, преференции за трговија и опции на уредот, се препорачува да се осигурате дека нема труд и грешки за кои треба да се трошат.

 

Осигурете се да поставите пиксел за следење. Пронајдете платформа со сопственичка технологија за следење што ќе ви овозможи кохортна анализа во реално време за фреквенцијата на посетители на веб-страниците, движење на производи по публика и градови, сезонска нарачка и стапки на конверзија поделени по инка.

 

Однесување на големи податоци - мешавина на корелација и каузалност

Големите податоци го оспоруваат традиционалниот пристап при донесување одлуки за малопродажба - помала хипотеза со податоци, применета на поголема популација. Овој пристап првенствено се заснова на анализа за каузалноста.

 

Пристапот „Големи податоци“ е да ја свртиме оваа филозофија и да го прошириме примерокот поставен на n = сите (или што е можно поблиску).

Компјутерската моќност е драстично подобрена, каде што дури и големите групи на податоци за петабајти можат да се анализираат за неколку секунди. Со огромна количина на податоци што се обработуваат, докажувањето на каузалноста може да одземе многу време и скапо во однос на изгубените можности.

 

Моќта на веројатноста 

Кога збирките на податоци се мали, може да се исечат разни димензии и да се исечат на коцки за да се дојде до конкретна хипотеза, која потоа може да се примени во алтернативни ситуации.

Меѓутоа, во случај на трговија на мало, комплексноста значително се зголемува кога ќе ги земеме предвид сите подвижни делови - обем на производи, тип на копии и формати на реклами, сегменти на клиенти поделени по демографија, географии и интереси, уреди што треба да бидат насочени, временски рамки и претпочитани денови на неделата и др.

Како малопродавач, можам да чекам за волшебната комбинација на идеален производ за копија од рекламирање-клиент, сепак шансите да го погодите окото на бикот секогаш ќе бидат мали.

 

Ризиците со големи податоци

Со голема моќ доаѓа голема одговорност, и со масивни податоци, доаѓа и голема одговорност за собирачите на податоци за да се осигура дека се чува приватноста и интегритетот на податоците. Да ги разгледаме подетално ризиците што се вклучени.

 

Приватност на податоците

Кога собираме податоци за кој било трговец, има доволно достапни точки на податоци што можат да ја поврзат историјата на купување со која било индивидуа - Имиња, ID на е-пошта, информации за CC, итн.

 

Додека портите за плаќање од трета страна овозможуваат слобода да не се одржуваат никакви информации за CC / плаќање на евиденцијата кај малопродавачот.

 

Целокупниот синџир на снабдување се ремонтира, а малопродажниот маркетинг зазема лидерска позиција прифаќајќи податоци и носи значителна вредност за трговците на мало.

 

Можностите за тоа како можеме да ги искористиме вашите податоци за подобрување на ефикасноста на маркетингот се бесконечни. Посетете се до тимот на OnlineSales за да копате подлабоко и да решавате.

 

Клучни полетувања

-Големи податоци + Машинско учење = Победничка комбинација

-Со голема моќ доаѓа голема одговорност, и со масивни податоци, огромна одговорност

-Не потпирај се само на податоците. Слушајте логика.

 

Слични објави