Крајниот водич за ефективно тестирање во е-трговија

Крајниот водич за ефективно тестирање во е-трговија

Дали сте свесни дека има околу 12 милиони - 24 милиони страници за е-трговија ширум светот? 

Бидејќи се повеќе и повеќе луѓе купуваат преку Интернет, популарноста на веб-страниците за е-трговија драматично порасна.

 Тоа значи дека конкуренцијата е тешка. За да се осигурате дека вашата веб-страница за е-трговија е секогаш активна, функционална и безбедна, софистицирана тест за е-трговија, што одговара на промените во развој на пазарот.

 

Што е тестирање за е-трговија? 

Тестирањето за е-трговија може да се сфати како процес на проценка и проценка на веб-страниците и апликациите за е-трговија за нивната правилна оперативна функционалност без перформанси или безбедносни проблеми. 

Тестирањето на веб-страница за е-трговија разгледува и насочува кон различни дизајни, спецификации, функционалности, одлики, страници и карактеристики на страницата, за кои се смета дека се ранливи на ризици и проблеми поврзани со перформансите на страницата. Овој тест може да избегне грешки и да додаде вредност на вашиот производ со обезбедување на усогласеност со барањата на клиентите. Целта на тестирањето на веб-страниците за електронска трговија е да се обезбеди сигурност и квалитет на софтверот, осигурување на системот и оптимална употреба на перформансите и капацитетот.

 

 

Предности од тестирањето за е-трговија Еве ги главните придобивки од тестирањето за е-трговија: 

Подобрете ги перформансите на вашата продавница преку Интернет: 

Дури и кога вашата продавница за е-трговија изгледа добро, ефективниот тест за е-трговија може да открие грешки.

 Бизнис за е-трговија обично користи различни софтверски и мобилни апликации и унифицирани, интегрирани системи. Водење пробна и тест-автоматизација за вашата страница е од клучно значење кога имате имплементирано сопствени решенија за е-трговија. Тест-автоматизацијата ќе овозможи побрз маркетинг, а водењето робустен тест може да го направи процесот на маркетинг поефикасен. Може да ги забележите потребните промени и да преземете соодветни активности додека развивате одличен план за управување со ризици и ефективни апликации.

 

Обезбедете силна функционалност за пребарување и брза брзина на вчитување: 

Повеќето клиенти ќе прелистуваат во понудените производи пред да ги купат. 

Статистичките податоци сугерираат дека 43% од клиентите одат директно во лентата за пребарување додека посетуваат страница за е-трговија. 

Ако брзината на вчитување на вашата страница е мала и има слаба функционалност за пребарување, тоа ќе им овозможи на вашите клиенти лошо искуство, што резултира со мала конверзија. 

Според статистичките податоци, 40% од луѓето ја напуштаат страницата ако брзината на вчитување е поголема од 3 секунди. Извршувањето тест за е-трговија ќе обезбеди робусна функционалност за пребарување и брза брзина на вчитување, истовремено зголемувајќи ја стапката на задржување на клиентот. Спречување на слаба функционалност на количката: Кога има проблем со функционалноста на вашата кошничка, клиентите нема да можат да направат нарачка иако ја нашле стоката што ја бараат. На пример, клиентите нема да можат да аплицираат купон за попуст ако не работи. Спречете го ова со полагање тест за е-трговија. Спречете погрешна анализа: За да добиете увид за тоа кој ја посетува вашата веб-страница, стапката на реализација на продажбата, приходите по извор на сообраќај, просечната вредност на нарачката, бројот на клиенти што се враќаат и повеќе, потребна ви е анализа на веб-страници.

 Ако вашата анализа е погрешна, нема да можете да ги искористите предностите на сигурни податоци за проценка на целокупната деловна стратегија. Ефективното тестирање за е-трговија може да спречи погрешна анализа.

 

Завршување

 Ефективното тестирање за е-трговија ќе обезбеди задоволни и задоволни клиенти, истовремено зголемувајќи го вашиот профит. 

Прашања како застој на веб-страница, бавно вчитување на брзина на веб, слаба функционалност на количката, несигурни трансакции, нереагирачка веб или апликација и така натаму, сето тоа може да доведе до несреќни клиенти. И несреќните клиенти на крајот ќе направат да ги изгубите можностите за маркетинг и продажба.

 

 Така, од суштинско значење е да се спроведе детално тестирање за е-трговија за да се намалат грешките на веб-страницата и да се размери вашиот бизнис. Не заборавајте да ги тестирате дури и најмалите елементи на вашата веб-страница за е-трговија за да избегнете незадоволство на клиентите и да обезбедите непречено патување до купување.

 

Слични објави