Влијание врз дизајнот на веб-страницата
Дизајнот на мобилна веб-страница влијае врз неговата способност да се рангира во органски резултати од пребарување. Мобилниот дизајн ја контролира достапноста и читливоста на текстот, употребливоста на навигациските елементи, па дури и пристапот до цели страници кои се клучни за органските перформанси.
Следното е осум фактори за дизајнирање на мобилни уреди кои влијаат на рангирањето на органското пребарување.
Дизајн на мобилен телефон
1. Простор за обрасци за текст. Секој образец на страницата треба да содржи области за описен текст. Примерите вклучуваат страници на производи, мрежа на производи или прелистувајте страници, страници на матични категории и почетна страница.
Описниот текст помага да се комуницира релевантноста со пребарувачите. Без него, страниците за е-трговија во голема мерка се збирка на имиња на производи и врски, кои, сами по себе, ја попречуваат вашата способност да се рангирате за клучни зборови со високи побарувања и не-брендови.
2. Текст наспроти слики. Зборовите на вашите страници треба да бидат индексирани со текст и не само вметнати во слики (Наместо тоа, лебдете го текстот над сликите.) Вашиот текст може да користи фонтови за бренд и сепак да бидат индексирани.
3. Видливост на првата страница. Google ја деградира вредноста на страницата ако посетителите не можат веднаш да ја видат содржината. На пример, текстот скриен во јазичиња или хармоника што посетителот треба да кликне за да го прочита, може да се смета за помалку вреден од пребарувачите.
И обратно, овие елементи за скратување на содржината му помагаат на корисничкото искуство во некои случаи, како на пример со долги страници со најчесто поставувани прашања. Користете ја вашата проценка. Не користете ги овие елементи на дизајнот ако основната придобивка е да ја задржите содржината надвор од првиот преглед на страницата. Наместо тоа, поставете го текстот на помалку истакната локација на страницата.
4. Читливост. Текстот треба да биде видлив и лесно читлив - доволно голем и висок контраст во споредба со боите на позадината на страницата. Покрај тоа, сите елементи на страницата треба да бидат видливи во ширина на уредот без хоризонтално лизгање. За големи табели и графикони, обезбедете снимање на екранот за преземање за детална анализа.
5. Можности за ангажирање содржина. Визуелните елементи, како што се наслови, списоци, релевантни слики и дијаграми и табели и графикони го промовираат ангажманот со страницата и ја олеснуваат апсорпцијата на содржината. Пребарувачите учат да откриваат елементи на ангажман за употреба во нивните алгоритми за рангирање.
6. Комплетност. Навигациските елементи можат да бидат незгодни за репликација на мобилна страница, до тој степен што некои веб-страници за е-трговија пресекуваат подлабоки врски за навигација од заглавието на страницата на мобилната страница.
За жал, бидејќи Гугл ја посетува мобилната верзија на вашата страница, како прелистувачот за паметни телефони, ако оставите врски надвор од горната навигација, големите делови на страницата немаат корист од врската на заглавието на целата веб-страница. Секогаш кога е можно, вклучете ја целата навигација за заглавие и подножје на вашата мобилна страница.
7. Допрете прсти. Ширината на просечниот прст е околу 0,35 инчи, или 9 мм. Ако копчињата и елементите на врската со кликање се поблиску од ова, купувачите ќе имаат проблем да ја изберат опцијата што ја сакаат. Ако е премногу мала, направете ја целта на чешмата поголема или додадете простор околу неа.
8. Резултати од предвидливи кликови. Резултатот од кликнување на копче, врска или слика направете го во согласност со она што го очекуваат корисниците врз основа на други страници. Размислете и за активностите што ќе ги преземат корисниците откако ќе го видат резултатот од нивниот клик.
На пример, кога купувач ќе кликне на слика на производ користејќи мобилен уред, треба со сигурност да ја отвори страницата за производот. Не појавувајте прозорец со мал „x“ за да го затворите.
Тест за употребливост
Запомнете дека мобилното искуство веќе е тесно и бавно. Вниманието на купувачите може лесно да биде киднапирано од други страници и апликации. Секоја фрустрација во мобилното искуство на вашата страница може да биде последна.
За да ја тестирате употребливоста за мобилни телефони на вашата страница, посетете ја Алатката за пријателско тестирање на Google за мобилни телефони.