Некои начини да спречите откажување од пазарење

Некои начини да спречите откажување од пазарење

 

Исто како и многу други онлајн продавачи, вие инвестиравте пари во онлајн маркетинг, создадовте содржина за да привлечете што е можно повеќе посетители на вашата страница, с all со надеж дека тоа ќе доведе до зголемена продажба во вашата онлајн продавница. За жал, патот до успешна продажба преку Интернет е доста трнлив. Многу често може да изгледа дека правите с whatever што е потребно. Убаво е да се гледа како посетителите додаваат производи во својата количка, но потоа се случува нешто чудно, клиентите се откажуваат од пазарење пред да платат. Ништо необично. Повлекувањето од продажба е многу честа појава. Некои проценки велат дека од 5 започнати набавки, само 2 се завршени. Сепак, постојат неколку начини да се зголеми овој број.

 

БЕСПЛАТНА ДОСТАВА

Цената на производот е важен фактор за време на купувањето. Трошоците за испорака треба да бидат вклучени во оваа цена. Купувачот многу често ќе ги гледа трошоците за испорака како дополнителна цена на производот. Ова ќе го натера да размисли и многу често да се откаже од пазарењето. Еден начин е да понудите бесплатен превоз ако клиентот потроши одредена сума или ако е лојален клиент кој го повторува купувањето.

 

ЦЕНА ТРАНСПАРЕНТНОСТ

Купувачите не ги сакаат трошоците што произлегуваат на крајот од процесот на купување, т.е. пред плаќање. Пример за такви трошоци се трошоците за испорака, ДДВ ... Иако можеби мислите дека прикажувањето на овие трошоци е нешто што ќе го исплаши клиентот и ќе го натера да не го стави производот во неговата количка, спротивното е точно - клиентите ќе се чувствуваат изманипулирани и ќе веројатно откажете се од купување. Направете ги сите трошоци видливи во текот на процесот на купување.

 

ПОБРЗАЈТЕ ГО ПРОЦЕСОТ НА ПЛАЌАЊЕ

Купувачите на Интернет не се познати по трпението. Тие сакаат да купат брзо и лесно. Ако процесот трае премногу долго, многу е веројатно дека тие ќе заминат. Обидете се да го поделите процесот на неколку сегменти и отстранете ги оние сегменти што навистина не се неопходни.

 

ПРИЈАВУВАЊЕ ИЛИ НЕ?

Не секој клиент сака да се регистрира на вашата страница. Принудувањето на клиентот да се регистрира пред да изврши плаќање, честопати нема да одекне добро. Понудете да извршите плаќање без регистрација и ќе ги соберете информациите за клиентите од формата во која клиентот ги внесува своите информации за испорака на производот.

 

Слични објави