Влијанието на е -трговијата

Влијанието на е -трговијата

Влијанието на е -трговијата е далеку и широко со бран ефект од мали бизниси до глобални претпријатија.

 

1. Големите трговци се принудени да продаваат преку Интернет.

За многу трговци, растот на е -трговијата го прошири дофатот на нивните брендови и позитивно влијаеше врз нивните крајни резултати. Но, за трговците кои бавно го прифатија онлајн пазарот, влијанието беше различно.

 

Трговците на мало што спаѓаат во средината се оние што ги чувствуваат најголемите промени како одговор на влијанието на е -трговијата.

 

 Во февруари 2019 година, продажбата преку Интернет за малку ги надмина продавниците за општа стока, вклучувајќи стоковни куќи, магацински клубови и суперцентри. Бидејќи Amazon Prime ја одзеде цената за испорака, на повеќе потрошувачи им е удобно да купуваат преку Интернет.

 

2. Е -трговијата им помага на малите бизниси да продаваат директно на клиентите.

За многу мали бизниси, усвојувањето на е -трговија беше бавен процес. Сепак, оние што го прифатија, открија дека е -трговијата може да отвори врати за нови можности.

 

Полека, сопствениците на мали претпријатија отвораат продавници за е -трговија и ги диверзифицираат своите понуди, достигнуваат повеќе клиенти и подобро ги приспособуваат клиентите кои претпочитаат шопинг преку Интернет/мобилен телефон.

 

Пред пандемијата, малите бизниси работеа на проширување на своето присуство на е-трговија. 

Денес, 23% од сопствениците на мали претпријатија сметаат дека ќе мора да ги зајакнат своите способности за е-трговија за да преживеат во пост-пандемски свет. 

Уште 23% од сопствениците на мали бизниси создадоа веб-страница или ја ажурираа нивната постоечка откако започнаа заклучувањата на КОВИД-19.

 

 

3. B2B компаниите почнуваат да нудат искуства за онлајн нарачки слични на B2C.

B2B компаниите работат на подобрување на искуствата на клиентите преку Интернет за да ги достигнат компаниите со B2C. Ова вклучува создавање сеопфатно искуство со повеќе допирни точки и користење податоци за создавање персонализирани односи со клиенти.

 

Решенијата за е-трговија овозможуваат самопослужување, обезбедуваат попријатни платформи за споредба на цените и им помагаат на брендовите B2B да ги одржуваат односите со купувачите.

 

  До 2026 година, трансакциите со Б2Б се очекува да достигне 63.084 милиони долари.

 

4. Подемот на пазарите за е -трговија.

Пазарите за е-трговија се во пораст низ целиот свет од средината на 1990-тите со лансирање на гиганти што ги знаат денес, како што се Амазон, Алибаба и други.

 

Во оваа табела, ако сакате да видите дека Амазон е најстакнат во однос на растот на потребната е -трговија, но ние треба да видиме дека другите напредуваат.

 

Слични објави

Луксузните трговци на мало обично не нудат програми за лојалност, со редовни шеми за намалување на цените засновани на поени кои се во спротивност со највисокиот и аспиративен стил на брендирање по кој е познат луксузниот сектор. Прочитајте!