Е-трговија и Dropshipping

Е-трговија и Dropshipping

 

Со влегувањето во сила на законот за е-трговија и новиот закон за трговија во 2019 година,  е-трговијата преку Интернет конечно излезе од сивата зона во нашата земја, бидејќи новите регулативи барем до одреден степен опфаќаат правни трансакции склучени на Интернет.како и под кои услови договорите во електронска форма имаат правно дејство.

 

Затоа, законот ја регулира услугата што се обезбедува од далечина, по правило со надоместок преку електронска опрема за обработка и складирање на податоци, по лично барање на корисниците на услуги, а особено онлајн трговијата, што понатаму вклучува понуда на податоци и рекламирање преку Интернет, електронски пребарување. како и складирање на податоци за корисникот на услуги, што се подразбира под услуга на информатичкото општество, во смисла на закон

Покрај прокламирањето на слободата за обезбедување прекугранични услуги преку Интернет, овој закон дефинира и низа термини важни за толкување на правата и обврските во врска со давателите на услуги, корисниците на услуги, но и потрошувачите.

 

Бидејќи Законот за електронска трговија е Lex specialis во однос на Законот за трговија, многу општи термини се дефинирани со Lex Generalis, што секако се применува освен ако законот што ја регулира само електронската трговија не вели поинаку.

Така, Законот за трговија дефинира електронска платформа како средство со кое лице кое има статус на давател на услуги на информатичко општество, во смисла на законот што ја регулира е-трговијата, обезбедува услуга за поврзување на страните кои тргуваат по електронски пат, но исто така и лице кое управува со електронска платформа може да изврши продажба на сопствени добра или услуги преку истата платформа. Додека, е-продавницата се дефинира само како онлајн продавница преку која трговец нуди стоки или услуги.

Кога станува збор за продажба преку онлајн продавници или платформи (електронска трговија), Законот го третира како подтип на продажба на далечина и го дефинира како форма на трговија на далечина што се реализира со понуда на стоки, услуги, нарачки и продажба преку Интернет. Меѓу другото, тоа може да се направи во форма на продажба преку онлајн продавници, што е исто така основна форма на е-трговија, може да се направи преку електронска платформа (платформа за е-трговија) и во форма на деловна активност

Можеме да заклучиме дека законот одделува три категории на е-трговија:

 

•Интернет продавница

•Платформа за електронска трговија

•Dropshipping електронска продажба

 

Така, платформата за е-трговија служи за поврзување на страните кои тргуваат електронски, но му дозволува на сопственикот на платформата да понуди свои добра или услуги преку платформата. Сепак, онлајн продавницата е многу потесен поим, па затоа е ограничена на деловна активност што вклучува продажба на стоки и услуги од страна на трговец. Разликата помеѓу двете прво споменати форми на е-трговија од третиот пад на отпад се заснова на фактот дека посредниците при продажба на стоки и услуги не стапуваат во контакт со стоки, туку заедно ги проследуваат нарачките што ги добиваат на трговците или производителите. со наредбата на која адреса да ги достави.

 

DROPSHIPPING

Dropshipping е еден од најпопуларните деловни модели на Интернет во последните неколку години. Некои од најголемите светски компании станаа империи, како што е Алибаба, со создавање платформи кои им овозможуваат на Дропшиперс да продаваат стоки и услуги низ целиот свет.

 

Накратко, овој вид е-трговија вклучува обезбедување испорака на стоки од производителот или продавачот до потрошувачот. Значи, во средата постои методологија за управување со синџирот на снабдување каде што трговецот со Интернет нема стока на залиха или на залиха, но ја има на екран само на интернет-платформата, со услов дека кога ќе добие истрага или нарачка, тој ја купува стоката од производителот или трета страна.

 

Слични објави

Со оглед на тоа што пандемијата „Ковид-19“ води до поголема дигитализација во многу индустрии, сега има повеќе точки на допир на брендот од кога било досега, а како резултат на тоа однесувањето на потрошувачите е сè повеќе нарушено. Прочитајте!