Хаштагови: 5 причини зошто мора да ги имате во секоја маркетинг кампања!

Хаштагови: 5 причини зошто мора да ги имате во секоја маркетинг кампања!

 

Хаштаговите се кул! Хаштагови има насекаде! На Фејсбук, на Инстаграм, на билборди, написи во весници на мрежата, блогови ... Би го спомнале и Твитер, но не знаеме кој од нас воопшто го има (??); Некој?

 

И дали се тие во вашите маркетинг кампањи?

 

Па зошто? Дали е оваа тараба премногу младешка и премногу напредна јазик?

 

Што е # хаштаг и како стана дел од поп културата?

  Пред да заблеска на социјалните мрежи, обично можевме да го видиме ова поле на телефоните до бројот 0. Одеше некако * 0 #. Никој не знаеше за што се користеа овие знаци, сè додека не добивме мобилни телефони, за да можеме да ги користиме овие знаци за надополнување на заемот.

Кога некој бара одреден хаштаг на Инстаграм или Фејсбук, на пр. # Онлајн маркетинг, ќе може да ги види сите објави поврзани со тој хаштаг во резултатите од пребарувањето. Со кликнување на објавата можете да дојдете на други профили и веројатно ќе биде почеток на прекрасно пријателство :)

 

Накратко, тие имаат моќ да го зголемат сообраќајот и ангажманот преку Интернет!

 

Сепак, секој тренд доаѓа со неговите добрите и лошите страни. Со оглед на денешниот начин на употреба на хаштагови, секој друг збор е хаштаг, а во офлајн светот не можете да поминете без да зјапате во натписот со хаштагот. Се случува многумина навистина да не знаат како да го користат. Како резултат, сиромашните хаштагови честопати се злоупотребуваат, неразбираат и се поставуваат погрешно.

 

Како да користите хаштагови за поуспешни маркетинг кампањи?

 

Можете да имате голема корист од хаштаговите, но само кога ги користите стратешки. На пример, тие можат да ја истакнат вашата објава и да ја засенат конкуренцијата, да ја подигнат свеста за вашиот бренд, да насочат кон одредена публика и да го подобрат оптимизација.

 

Најсилното оружје во вашиот арсенал се дефинитивно хаштагови, бидејќи тие ви помагаат да ги категоризирате вашите содржини на Инстаграм и другите социјални мрежи. На тој начин, корисниците на Инстаграм ќе ја видат вашата објава порано :) Брендираните хаштагови се една од најважните работи што можете да ги направите за маркетинг кампања.

 

Следете хаштагови што ја споменуваат вашата компанија или брендиран хаштаг и одговорете брзо на коментари, поплаки или комплименти од корисниците на Инстаграм. Следејќи ги вашите хаштагови, можете да реагирате на негативни коментари за релативно брзо време и веднаш да ја смирите ситуацијата.

 

 

Слични објави

Електронската трговија е скратена верзија на фразата „електронска трговија“ која во суштина опишува секаков вид размена на валута за стоки или услуги преку Интернет. Е-трговија е чадор термин кој опфаќа сè што има врска со купување или продавање преку Интернет, а понекогаш може инаку да се напише како „Е-трговија“, „е-трговија“ или „е-трговија“. Прочитајте!