Понудете им на клиентите персонализирани и флексибилни опции за испорака
Кога станува збор за брзината на испорака на производи, главниот глобален тренд во моментов и централната тема во сите големи глобални компании е дистрибуцијата во рок од неколку часа
ВОДЕЧКИ ТРЕНДОВИ
Трендовите на веб-трговија во 2020 година одат во насока на оптимизирање на процесот преку воспоставување систем за управување со трговија, дистрибуција и, пред сè, дигитална комуникација со помош на чет-ботови и дигитални асистенти. Секој ден, предностите на новата и ветувачка област на соработка со инженерите, т.н. влијателен или инженерски маркетинг. Во исто време, имаме на располагање многу новини и активности во областа на платните системи кои се стремат да постигнат оптимален тек на процесот на набавка и, следствено, поголем број на набавки или конверзии. Задоволството на клиентот е најважниот фактор што ги задржува да се враќаат во веб-продавницата. Затоа е исклучително важно да ги запознаете вашите клиенти, правилно да ги предвидите нивните преференции при купувањето, па дури и да ги предвидите нивните желби и да им понудите нешто повеќе.
ЗАДОВОЛСТВО НА КЛИЕНТИТЕ
За клиентите клучни се начините на плаќање и верувањето дека добиле најголема вредност за своите пари. Покрај тоа, описите на производите, трошоците за испорака, времето на подигнување и брзината на испорака на производи се исто така важни. Главниот глобален тренд во моментот и централната тема во сите големи глобални компании е дистрибуција во рок од неколку часа. Испораката во рок од еден или два дена е веќе вообичаена и очекувана опција за повеќето клиенти, така што веб -продавниците мора да се прилагодат на овие очекувања и да понудат с everything, дури и повеќе од она што нивните клиенти го очекуваат.
ПРАКТИЧНОСТ И ФЛЕКСИБИЛНОСТ
Денешните клиенти, покрај другите критериуми за купување преку Интернет, ги зголемија и своите очекувања во врска со испорака на производи што ги купуваат преку Интернет. Една четвртина од испитаниците го наведоа фактот дека опциите за испорака не беа доволно флексибилни како главна причина за откажување од купување и напуштање на корпата.