10 причини зошто вашата веб-страница за е-трговија мора да има блог

10 причини зошто вашата веб-страница за е-трговија мора да има блог

 

Ако сте сопственик на веб-страница за е-трговија или деловна активност на Интернет, блогот може да додаде вредност на вашата страница. Секоја веб-страница за е-трговија мора да профитира од блогирање на долг рок. Иако главната цел на вашата веб-страница за е-трговија е да продавате и да привлекувате сообраќај кон производите што ги нудите, постојат низа причини зошто додавањето блог е корисно за овој вид на веб-страница.

Блогот ве потврдува како експерт во вашата област на бизнис

Многу веб-страници за е-трговија ги користат своите блогови за да се означат како водечки експерт во нивната област на работа. Вашите објави на блогови можат да содржат корисни совети што ги бара вашата целна публика. Тие исто така можат да содржат упатства, како и новости од индустријата во која сте. Се разбира, вашиот блог може да содржи и текстови поврзани со производите и услугите што ги имате понудени, но доколку сакате да го означите вашето име, обезбедете додадена вредност на вашите клиенти.

Вклучете ги вашите клиенти

Клиентите ја посетуваат страницата кога се подготвени да купат, а во паузите помеѓу две набавки, нивните посети се отсутни. Блогот може да биде начин да ги вклучите и активирате вашите клиенти или клиенти.

Можете да го направите ова на еден од следниве начини:

Ако продавате производи за раст на косата, можете да објавите слики или приказна за вашиот клиент, на кого вашиот производ му го реши проблемот со опаѓање на косата.

Кажете им на вашите клиенти инспиративна или мотивациска приказна, релевантна за вашата област на деловна активност, со која можете да се идентификувате. Можете да ги поканите клиентите да ги споделат своите приказни со онлајн светот преку вашиот блог. Може да пишувате за вашите деловни почетоци и препреките на кои сте наишле на патот. Секоја приказна која е искрена и релевантна и со која клиентите можат да се поврзат, ќе биде патот до успехот.

 

Слики и видеа

Вашата веб-страница за е-трговија сигурно има многу слики на производи и услуги кои се дел од вашата понуда, но блогот е дополнително место каде што можете да споделувате слики и видеа. Овие можат да бидат упатства за тоа како клиентите можат да го користат вашиот производ, фотографии на вашите клиенти со производи или фотографии кои не се поврзани со самиот производ, но се релевантни за вашата целна публика. На пример, ако продавате производи за слабеење, можете да споделувате видеа со диетални рецепти или вежби кои помагаат при слабеење.

 

Блогот е совршено место за соопштенија и промоции

Многу сопственици на страници за електронска трговија користат маркетинг по е-пошта кога имаат важни соопштенија и соопштенија, како што се информации за нови производи, промоции, сезонски попусти и слично. Многу видови на информации се објавени на почетната страница на страницата. Блогот е место каде клиентите ќе можат да дознаат за сите новости што сакаат да ги споделат. На блогот можете да споделувате најчесто поставувани прашања и одговори, како и сите видови промоции.

Блогот ја зголемува стапката на конверзија

Оптимизацијата на веб-страниците и блогирањето се тесно поврзани, но блогот ќе стори повеќе за вашата страница отколку да привлече органски сообраќај - исто така, ќе ги зголеми конверзиите. Блогот ќе ги натера клиентите да ја перцепираат вашата страница како сигурна, доверлива и релевантна, што ќе им помогне да се осмелат да ја направат првата набавка, а потоа и секоја следна.

 

Оптимизација на страницата

Сигурни сме дека вложувате многу време и ресурси за да привлечете поголем сообраќај кон вашата веб-страница за е-трговија. Блогот е еден од најефикасните начини да се постигне ова. Блогирањето значително ќе влијае на количината на содржина на вашата страница. Колку повеќе содржина имате, толку повеќе страницата ќе се индексира, а со тоа и повеќе потенцијални клиенти ќе го најдат патот до вас преку органско пребарување. Со цел оптимизацијата на страниците да даде најдобри можни резултати, имплементирајте ги најбараните клучни зборови во објавите на блогови, што се релевантни за вашата лажат. Ако споделувате објави на блогови на социјалните мрежи, ќе создадете линкови до вашата страница, што дополнително ја подобрува оптимизацијата на страниците.

 

Блог создава онлајн заедници

Многу блогови им овозможуваат на посетителите и клиентите да коментираат за своите објави. Ова им дава на клиентите чувство дека нивниот збор е ценет и дека тие се дел од заедницата преку Интернет. Исто како и на социјалните мрежи, доколку овозможите коментари на блогот, треба да одговарате уредно и редовно на нив. Навредливите коментари и спам не треба да ве заплашуваат. Постојат поставки на секој блог што можете да ги уредувате со преглед на секој коментар пред да дозволите да биде објавен во јавноста.

Блог гради лојалност кон брендот

Производите што ги нудите можеби се најдобри во светот, но квалитетот на производите самостојно честопати не е доволен за да ги вратите клиентите на вашата страница. Треба да изградите лојалност кон брендот. Иако самиот блог не е гаранција за лојалност на клиентите, доколку редовно објавувате забавни, информативни, професионални и релевантни текстови, кои им даваат корисни информации на вашите клиенти - вие сте на вистинскиот пат. Ако учествувате во хуманитарни акции, споделете информации за вашиот ангажман на блогот, затоа што луѓето сакаат да учествуваат во акции што надминуваат моќта на поединецот да промени нешто.

 

Блог има потенцијал да биде вирусен

Вашите објавувања на блогови треба да имаат икони кои ви дозволуваат да споделувате објави на социјални мрежи или брзо да ги испраќате преку е-пошта. Способноста за лесно споделување на објави на блогови им дава потенцијал да станат вирусни, без оглед на содржината на вашата објава. Дури и ако вашите објави никогаш не достигнат милиони, можете да привлечете многу насочена публика со објавување на релевантна и интересна содржина.

Блог го подобрува вашиот маркетинг на социјалните медиуми

Секој пост што ќе го креирате на блогот има единствена URL-адреса, која може да се додаде на вашите објави на социјалните мрежи или други канали на кои вршите маркетинг преку Интернет. Додадете опции „ми се допаѓа“ и „сподели“ на вашите објави за да добиете поголема публика да ги гледа вашите објави. Поврзете го вашиот блог со социјалните мрежи, за да добиете повеќе следбеници и обожаватели.

Блогот е бесплатна платформа за маркетинг

Блогот е една од најефикасните форми на маркетинг, а исто така е и бесплатен. Можете да изберете опција да платите за промоции на некои објави на блогови за кои верувате дека имаат потенцијал да станат вирусни, но секој пост на блогот што е оптимизиран ќе привлече органски сообраќај. Некои објави ќе бидат релевантни со месеци, некои со години и сè што треба да направите е да креирате содржина.

 

Слични објави

Според новиот извештај од индустриската асоцијација E-commerce Europe, индустријата за е-трговија на Европската унија се предвидува да вреди 602 милијарди евра (685 милијарди долари) на крајот на 2021 година. Прочитајте!
Без разлика дали имате постоечки бизнис или пак сакате да почнете нов сигурно размислувате за можнста на отварање на е-продавница и пордажба преку интернет, меѓутоа не знаете од кај да почнете и ве обесхрабуваат многуте информации поврзани со оваа тема? Затоа целта на овој пост е да ги разгледаме најчестите митови поврзани со е-продавниците, да разјасниме што е вистина а што не и како на брз лесен и едноставен начин да ја искористите во вашиот бизнис согласно трендовите и да привлечете што повеќе купувачи со крајна цел зголемување на профитот и успешноста на вашиот бизнис. Прочитајте!