Онлајн стратегија: Со комплетна изведба и правилно знаење за евидентирање на продажбата

Онлајн стратегија: Со комплетна изведба и правилно знаење за евидентирање на продажбата

Ако барате ефтино и брзо решение, нема да биде одлично. Ако барате брзо и одлично решение, тоа исто така нема да биде ефтино. И, ако, пак, барате ефтино и одлично решение, на крајот нема да биде ниту брзо ниту одлично

 

Зголемувањето на интересот на потрошувачите за купување преку Интернет во изминатите пет години има силно влијание врз идниот раст на приходите во сите области на бизнисот, и во сегментот B2B и B2C, од малопродажба до услуги. Тоа е факт. И факт е дека повеќето компании с still уште ги третираат своите клиенти како маќеа, вели Блаж Регина, експерт за стратегија преку Интернет.

 

Овој експерт истакнува дека компаниите секојдневно се соочуваат со предизвици, како во пракса, така и во сè поконкурентен деловен свет. Компаниите усвојуваат нови начини и стратегии за маркетинг кои се услов за успешен влез на пазарот, така што одлучувачки фактор за понатамошен раст се: свесноста, знаењето и правилната визија на оние што донесуваат одлуки во компанијата.

 

АДАПТИРАЊЕ НА ПРОМЕНИТЕ 

 

Брзиот тренд и раст на купувањето преку Интернет ќе продолжи и во иднина. Многу ќе зависи од инвестирањето во маркетинг активности. 

Меѓутоа, кога зборуваме за промените што се случија во последните години поради дигитализацијата и последователните промени во навиките на потрошувачите, не можеме да го игнорираме фактот дека повеќето компании с still уште не знаат како да се прилагодат на сите овие промени, а Регина наведува:

 

внатрешен недостаток на соодветен персонал,

недостаток на време,

недостаток на знаење во структурите на управување,

негативни искуства од минатото кога се појавуваат на Интернет, што пак предизвикува негативен став кон правилно инвестирање во тековните маркетинг канали.

 

 

ИЗБЕРЕТЕ КВАЛИТЕТЕН ПАРТНЕР 

 

„Аргументот е прилично едноставен. Ако барате ефтино и брзо решение, нема да биде одлично. Ако барате брзо и одлично решение, тоа исто така нема да биде ефтино. И ако, од друга страна, барате евтино и одлично решение, на крајот нема да биде ниту брзо, ниту одлично. Им препорачувам на претприемачите кои сакаат да започнат со профитабилно присуство на Интернет, прво да си помогнат самите на себе и на прво место да бидат искрени со самите себе. Ја разбирам, сепак, оваа вообичаена практика на барање ниска цена, која, патем, е само последица на стравот (или поради незнаење или поради минато негативно искуство).

 

Денес, не е тајна дека присуството на Интернет може да се процени пред почетокот на инвестицијата, бидејќи постојат алатки кои многу точно ќе покажат за одредена индустрија каков е потенцијалот на пазарот, какви инвестиции се потребни за одреден резултат и кои се најсилниот Интернет конкурентите и какви активности инвестираат. „Затоа, мојот предлог е кога одлучувате за идеален партнер, а не само за добродушен понудувач, да одлучувате врз основа на конкретни разговори и информации, а не да верувате само поради симпатичен пристап.

 

На крајот, с everything ќе зависи од вашата одлука, став и исправност на понудувачот во секој случај. Ако вашата одлука е погрешна, ќе мислите дека интернетот не работи во вашиот случај и не е за вас. Со овој конечен заклучок (кој, за жал, е многу вообичаен, но всушност е сосема погрешен), ќе ја отворите вратата широко за оние на вашите конкуренти кои веќе инвестираат во нивниот раст денес, бидејќи тие работат врз основа на правилно знаење .

 

Слични објави

Значи, знаеме дека предниот дел на страницата за е-трговија е многу важен за привлекување нови клиенти, одржување на нив ангажирани и на крајот поттикнување на продажбата. Прочитајте!