Привлечете инвеститори по електронска трговија кон вашиот бизнис со е-пошта

Привлечете инвеститори по електронска трговија кон вашиот бизнис со е-пошта

 

Значи, вие бевте онлајн продавач или дигитален ентузијаст. Со каприц, поставивте онлајн продавница и започнавте да продавате стока на пазари на трети страни како што се Амазон и еБај. Кога бизнисот го зеде, поставивте своја веб-страница и започнавте да ја градите вашата марка за е-трговија. Денес работите се сè уште подобри и имате две лица кои работат со полно работно време во вашата деловна активност за е-трговија. Само да имате инвеститори во е-трговија што ве поддржуваат, бизнисот ќе беше многу подобар. Но, како се оди по тој пат? Тоа е тешко прашање за одговор, особено ако претходно не сте собрале пари на инвеститор.

 

 

Поминавте доста голема оддалеченост долж патувањето по е-трговија - веројатно многу подалеку отколку што некогаш сте помислиле дека би поминале. Но, денес, вие се соочувате со разочарување. Не заради тоа што било, туку заради тоа што можело да биде!

 

 

Читате приказни за милијардите што ги прават некои основачи на е-трговија, но сè уште не сте заработиле милиони. Во оваа фаза, сте ги научиле јажињата на бизнисот, но сте ограничени со капитал. Само што би можеле да јажете во инвеститор, вие двајцата би можеле да возите по бранот за е-трговија и да заработите милијарди.

 

 

Заедничка приказна

Додека од една страна, горенаведената приказна може да изгледа како приказна за специфичен бизнисмен во е-трговија, таа всушност е приказна за илјадници. Во текот на изминатите неколку години, наидовме на многу деловни субјекти кои формираа нови деловни активности во е-трговија и ги чувствуваат болките на недоволната капитализација.

 

Треба да добиете пари. Освен добивање добротворни цели, има само два извори на пари: (i) од инвеститори, (ii) од клиенти. Има многу, како што е мојот добар пријател д-р Johnон Мулинс, професор на Лондонското деловно училиште, кој го препорачува второто. Но, честопати не е можно да се соберат доволно приходи или аванси од клиенти за да се развие вашиот бизнис доволно брзо. Во такви ситуации, треба да размислите за отстапување на дел од сопственоста на вашиот бизнис на инвеститори.

 

Соодветно внимание

Ако постоеше некаква гаранција за остварување значителен поврат на инвестицијата, никој не би се грижел за должно внимание, оставете го самото „инцизивно“ длабинско внимание. Но, бидејќи нема никакви гаранции, инвеститорите ќе ве проценат на различни параметри за да откријат веројатност дека вашата деловна активност ќе обезбеди високи приноси за нивната инвестиција.

 

 

Ако влезете во умот на инвеститор во електронска трговија, ќе откриете дека секој има своја теза и филозофија за инвестиции. Но, постојат неколку проблеми што се чини дека ги сакаат сите инвеститори во е-трговија. Еве ги првите пет:

 

Дали вашиот бизнис е диференциран? Тешко е да се разликува бизнисот со е-трговија. Од технологијата и производите до маркетинг и брендирање, повеќето бизниси во е-трговија се чини дека се копии за сечење колачиња. Па, што правиш за да се истакнеш?

Потенцијал за непосреден вертикален раст? Не сите фази во животниот циклус на компанијата се погодни за инвеститори. Инвеститорите претпочитаат да дојдат во момент кога одредена инфузија на капитал ќе резултира со значителен тренд на пораст на продажбата и другите метрички вредности. Дали сте во тој момент од вашиот животен циклус?

Уникатни предности? Дали има некоја единствена конкурентска предност што ја поседува вашиот бизнис и која ќе го брани на пазарот?

Потенцијал. Најлош случај за инвеститор е кога бизнисот со инвеститор оди добро, но инвеститорите сè уште не можат да излезат! Можете ли да покажете пат, не мора прецизен чекор по чекор, за да излезете?

Основачкиот тим? Сè што е кажано и сторено, инвеститорите инвестираат во големи луѓе. Дали си тоа ти?

Инвеститорите направија, како и изгубија, многу пари во инвестиции во е-трговија. Освен на самиот почеток, вревата во инвестициските кругови е донекаде негативна за стартапите за е-трговија. И покрај недостатокот на ентузијазам, бизнисите со електронска трговија од сите големини стабилно привлекуваат инвестиции. Се надевам дека и твоето ќе. Имајте на ум прашањата покренати од овој напис и треба да бидете на вашиот пат кон прибирање инвестиции.

 

Слични објави

Ако ви здодеа да одговарате „каде ми е нарачката?!“ и други прашања кои одземаат многу време, ве слушаме, не сте сами и ние сме тука да помогнеме. За жал, тоа е неизбежен предизвик за секој бизнис за е-трговија. Колку повеќе продажби правите, толку повеќе е-пошта за услуги на клиентите ќе добивате. Прочитајте!