15 начини за зголемување на продажбата на веб-страница за е-трговија

 

# 1 Продадете поскап производ

Идејата е да се обиде да продаде производ кој е поскап од производот што клиентот го разгледува во одреден разумен опсег на цени.

 

Тука мора да се внимава затоа што не треба да биде премногу скапо во однос на она што го имал купувачот како идеја за која може да плати.

 

На пример, ако клиент гледа една патика, и има слични патики направени од друг материјал што можеби ќе сака да го купи, но не знае дека постои.

 

# 2 Вклучете го Инстаграм

Со комбинирање на соодветни визуелни содржини, соодветни хаштагови и времиња на објавување, можете да го користите Instagram за промовирање и зголемување на продажбата на вашата веб-страница за е-трговија.

 

Може да креирате објави со попусти на одредени производи што имаат ограничено време.

# 3 Потсетете ги луѓето што ја напуштија количката по е-пошта

Статистичките податоци покажуваат дека дури 69% од луѓето ставаат предмет во корпата, но никогаш не го купуваат.

 

Голем број од овие луѓе би купиле ставка доколку ги потсетите да го сторат тоа испраќајќи им е-пошта.

 

Можете дополнително да го мотивирате со попуст или бесплатна достава.

 

# 4 Соберете адреси за е-пошта на посетителите

Собирањето на адреси за е-пошта ви овозможува да се обидете да продадете одредени предмети на посетителот на страницата преку нешто поинтимен начин на комуникација во споредба со социјалните мрежи.

 

Еден добар начин посетителот на страницата да ви остави адреса за е-пошта е да им понудите нешто за возврат. На пример, бесплатна испорака при прва набавка или попуст.

# 5 Изградете врска со оние кои ви оставаат е-пошта

Не е доволно само да се собере адреса за е-пошта, потребно е да извршите разни активности што ќе ви овозможат да изградите врска со лицето кое ви оставило е-пошта. Некои од идеите што можете да ги примените се:

 

-Испраќањето порака е добредојдено кога тие се регистрираат

-Испраќање купони со специјален попуст

-Испраќање на информации што му помагаат на клиентот да го искористи реализираното купување. На пример, како се одржуваат одредени видови патики

-Испратете прашања за тоа како можете да го подобрите искуството на посетителите на страниците за да имате уште поудобно чувство следниот пат

# 6. Е-пошта информации за предметите што се додадени на списокот со ваши желби

Кога клиентот става нешто на списокот со желби, тој често може да заборави на тоа. Затоа, добро е да го потсетите клиентот на работите што ги ставил на списокот со желби, особено ако тие работи се на попуст или ако наскоро исчезнат од залиха.

 

Ова е нешто слично на ситуациите со напуштена корпа.

# 7 Олеснете им на посетителите на страниците да го пронајдат својот пат и лесно да го најдат потребното.

Ако вашата веб-страница за е-трговија не е добро дизајнирана, веројатно ќе изгубите некои клиенти. Некои од карактеристиките на не толку добро дизајнираната продавница се: збунувачка навигација, недоволно читлив фонт, премногу или премалку информации на одредени страници.

Треба да направите сè од ваша страна, така што посетителите на страниците ќе можат да го најдат својот пат што е можно полесно и лесно да ги најдат работите што им се потребни.

# 8. Вклучете ги посетителите на страниците во разговор во живо

Постоењето на разговор во живо ви овозможува да одговорите на прашањата на клиентите во живо, во моментот кога тие ќе одлучат да купат и со тоа да ги отстраните сите сомнежи во врска со вашите производи.

 

Постојат алатки за разговор кои не се скапи и им овозможуваат на Чет автоматски да се вклучи во одредено прашање кога клиентот е на страницата веќе некое време.

 

# 9. Предвидете ја продажбата во иднина

Еден добар начин да се предвиди продажбата во иднина е да се создаде можност за испраќање на известување до клиент кога одреден производ е повторно на залиха, ако не е достапен во моментот.

 

# 10 Создадете квалитетна содржина што ќе ја користите за маркетинг цели

Започнете со пишување блог што ќе се однесува на здрав начин на живот, совети за избор на спортска облека и слично.

 

Постојаното создавање ваква содржина ќе ја направи страницата за е-трговија повидлива при пребарувањето и со тоа ќе биде повеќе изложена на потенцијалните и постојните клиенти.

# 11 Користете содржина креирана од посетители на страницата

Одличен начин да се подигне нивото на доверба во вашите статии и воопшто, е да користите содржина создадена од самите посетители на страницата во форма на препораки, оценки и коментари.

 

Според статистичките податоци, повеќе од 50% од посетителите на страниците им веруваат на коментарите на друг посетител на страницата отколку на описот на производот на страницата.

# 12 Создавање кампања надвор од мрежата

Можете да ја промовирате продавницата за електронска трговија на места каде што ги немате вашите продавници. Сепак, ова можете да го направите и во вашите продавници со давање на одредени попусти при набавки на страницата за е-трговија.

# 13 Оптимизација на страницата на производот

Анализирајте го однесувањето на вашите клиенти на страницата и соодветно исправете ја содржината.

# 14 Оптимизирање на страницата за електронска трговија за да може лесно да се пребарува на мобилни уреди

Денес, голем број пребарувања се вршат на мобилни телефони и е исклучително важно целата содржина да биде прилагодена на мобилните уреди.

# 15 Направете програма за лојалност за вашите клиенти

Еден начин да ги наградите клиентите кои често купуваат со вас е да креирате програма за лојалност што ќе им овозможи да реализираат одредени придобивки при купувањето.

 

Програмата за лојалност може да се направи на повеќе начини, а еден од нив е собирање поени за време на набавките и кога е надмината одредена сума на поени, така што клиентите ќе бидат наградени со одреден попуст.

 

Лојалните клиенти често прават периодични набавки и тогаш тие се стабилен извор на приход.

 

Слични објави

Речиси е сигурно дека светот повеќе нема да биде истото место на кое сме навикнати по крајот на новата пандемија на коронавирус. За краток временски период сме принудени да направиме драстични промени во нашите животни навики, додека целото општество го менува начинот на кој функционираме, приспособувајќи се на новонастанатата состојба во сите сегменти од животот. Прочитајте!
Со канцеларии кои се протегаат од САД, низ Европа и Азија, до Сиднеј, Австралија, нашата основна комуникација и дигитална соработка е многу погодна за работа од далечина. Прочитајте!