Стратегија за социјални медиуми за е-трговија

Стратегија за социјални медиуми за е-трговија

 

Живееме во ера каде промените го зафаќаат светот на малите бизниси. Интернет-бизнисот создаде сосема нова авенија за луѓето кои сакаат да основаат свој бизнис. Многу потрошувачи повеќе сакаат да купуваат преку Интернет отколку во продавница. За деловните активности преку електронска трговија, можноста за поврзување со клиенти преку Интернет на начин што во минатото беше само сон, е само една од многуте предности на е-трговијата.

 

 

Се разбира, се повикуваме на социјалните медиуми. Преку оваа неверојатна алатка, сега можете да воспоставите врска до вашата демографска, директна, лична и практична. Всушност, клиентите сега очекуваат да пронајдат социјално искуство и поддршка на клиенти преку Интернет од кои било веб-страници за е-трговија што ги покровителуваат. Оние продавници кои не успеваат да понудат позитивно социјално искуство, ризикуваат да изгубат клиенти од некој што ќе ги исполни нивните желби. Затоа треба да ја добиете правилната стратегија за социјална мрежа за е-трговија.

 

 

Социјален маркетинг наспроти социјален шопинг

Кога зборувате со сопствениците на страници за е-трговија, неверојатно е колку често тие ги мешаат социјалниот маркетинг и социјалното купување. Иако и двајцата треба да ги користи таинствениот професионалец за е-трговија, тие не се иста работа.

 

Социјалниот маркетинг е употреба на платформи за социјални медиуми кои помагаат во промовирање на вашиот бизнис. Обично, ова се прави преку директен ангажман со потрошувачи - одржување натпревари, ажурирање на статусни пораки, барање повратни информации за одговори и слично. Исто така, тоа може да се направи со создавање содржина насочена кон споделување, како што се вирусни видео кампањи на YouTube или табли на Pinterest.

 

Социјалното купување е да го направите искуството за купување достапно на страниците на социјалните мрежи и да се надеваме дека ќе ги охрабрите клиентите да ги споделат своите набавки. На пример, можете да поставите количка на Фејсбук, дозволувајќи им на клиентите да купуваат веднаш на страницата „лајкувана“.

 

Предности на социјалниот маркетинг

Социјалниот маркетинг претставува уште една авенија за маркетинг преку е-трговија. Премисата е едноставна. Ако вашите клиенти се собираат и слушаат приемчиво на Фејсбук, тогаш има смисла да разговарате со нив на Фејсбук.

 

Би било арогантно да му кажете на клиентот дека ќе комуницирате со нив само ако ве посетат на вашата веб-страница. Он-лајн, бизнисот е тој што треба да оди кај клиентот, а не обратно.

 

Дали е можно вашиот бизнис со е-трговија да не е сè уште на социјалните медиуми?

Додека повеќето бизниси со електронска трговија воспоставија некакво присуство на социјалните мрежи, сепак има неколку кои губат од можноста за цел живот. Нарекувајќи го тоа, не сакаме да ги преценуваме социјалните медиуми. Заедно со тоа што се одлични комуникациски возила, социјалните платформи стануваат сè поважен дел од секојдневниот живот на вашиот клиент. Како резултат, не можете да си дозволите да пропуштите.

 

Важно е да го реализирате вистинскиот начин на добивање од социјалните мрежи. Но, подеднакво важно е да избегнувате да правите вообичаени, а понекогаш и тешки грешки во вашата социјална стратегија.

 

Слични објави