Градење доверба за време на пандемијата предизвикува долгорочна лојалност

 

Бидејќи повеќето сојузни држави во САД почнуваат повторно да се отвораат, лесно е да се разгледаат привремени политики за коронавируси. Наместо тоа, мрежните бизниси треба да се фокусираат на задржување на клиенти и решавање на проблеми. Според Ипсос, водечки давател на податоци, 78 проценти од потрошувачите кои пробале нов бренд или производ, најверојатно ќе продолжат да го користат.

 

Сега е време деловните активности за електронска трговија да ги зајакнат односите со купувачите. Размислете за следниве покажувачи.

Возење на долготрајна лојалност

Запомнете што е важно. Третина од глобалните потрошувачи, вклучително и 27 проценти во САД, веќе ги казнија брендовите за кои сметаат дека се однесувале лошо како одговор на Ковид-19. Тоа е според барометарот на Еделман доверба 2020. Клучно е да се разгледа она што е важно и за вашите клиенти и за заедницата.

Ставете ги луѓето на прво место. Еделман вели дека брендовите кои остваруваат профит пред луѓето за време на кризата ќе ја изгубат довербата. Во САД, 69 проценти рекле дека таквите компании засекогаш ќе ја изгубат довербата. Ставете ги луѓето на прво место.

 

Препознајте ги промените во однесувањето на купувањето. Неодамнешното истражување на Гугл откри дека лојалноста на 84 проценти од потрошувачите во САД зависи од тоа како дејствуваат брендовите денес. Купувачите обрнуваат поголемо внимание на целокупниот тон на компанијата за време на пандемијата.

 

Бидете лични. Ова е повеќе од тоа да им се обраќате на купувачите по име или да ги запомните страниците на производите што ги посетиле. Размислете како можете лично да им помогнете. На пример, Fitbit нуди 90 бесплатни дена од својата премиум содржина на апликацијата на корисниците, а Nike објави апликација за да им помогне на домашните потрошувачи да вежбаат.

Изложба на производи. Јас неодамна објаснив како неточниот попис предизвикува непотребен стрес. Осигурете се дека на страниците за дома и за слетување има стока што е подготвена за испраќање.

 

Адресирајте ги предметите со голема побарувачка, надвор од залихата со позитивни пораки.

Одржувајте стандардна цена на производот. Потрошувачите ја разбираат понудата и побарувачката. Сепак, дури и перцепцијата за зголемување на цената може неповратно да му наштети на бизнисот. Објаснете им на купувачите неизбежните зголемувања на цените.

 

Помали барања за исплата. Барањето непотребни информации создава потенцијална блокада на патот. Помогнете им на купувачите да ветрат низ исходот.

 

Дознајте за новите клиенти. Ковид-19 можеби ја смени вашата целна публика. Анализирајте ги демографските податоци на вашите купувачи и купувачи (преку дневници за разговор) во последните два месеци. Определете дали вашата публика е променета, потенцијално зголемување на опсегот.

Зборувајте пред публиката. Освен ако не ги задоволите професионалците од висока класа, вашите купувачи веројатно не користат термини како „невидени времиња“ и „прекинувања на ланецот на снабдување“. Наместо тоа, обидете се:

 

•„Ова се тешки времиња“.

•„Знаеме дека времињата се збунувачки“.

•„Нашите добавувачи се обидуваат да останат во чекор со побарувачката“.

•„Производителите работат деноноќно“.

На кратко, напишете на ниво на 10-годишно дете.

Создадете чувство за заедница. Повеќе од кога било, купувачите сакаат да се чувствуваат ценети. Вклучете ги во „семејството“ на вашиот бренд преку:

 

-Поттикнување на купувачите да споделуваат искуства над она што го продавате. Продавница за книги може да споделува содржина генерирана од корисници за времето на приказната на децата или уживање во роман дома.

-Обезбедување бесплатни преземања или совети за позитивни активности.

-Споделување видеа од вашиот персонал дома за време на рутини принудени на пандемија.

Многумина сметаат дека промената во неодамнешното однесување во шопинг е нова нормала. Останува да видиме. Сепак, решавањето на загриженоста на купувачите сега ќе го зајакне вашиот бренд и деловно на долг рок.

 

 

 

 

 

 

 

Слични објави