3 работи што можат да ја зголемат продажбата на вашата веб-страница за e-трговија

# 1 Поставете пиксел на Фејсбук

Поставувањето пиксел на Фејсбук ви овозможува да снимате луѓе кои ја посетиле вашата веб-страница. Така, можете да им испратите насочени рекламни пораки подоцна преку Фејсбук рекламирање.

На пример, можете да снимате секој што ја посетил вашата страница, но исто така и секој што бил на одредена страница, да пребарувал за одреден производ и потоа да им испратите насочена реклама што се однесува на тој конкретен производ.

 

# 2 Поставете Chat

Добра идеја е да им дозволите на луѓето на страницата лесно да бараат нешто што ги интересира. Бидејќи повеќето луѓе денес се навикнати да комуницираат со испраќање пораки за разговор (Viber, FB messenger, WhatsApp, итн.), Добро е да поставите кутија за разговор на страницата што би се појавила во долниот десен агол и каде што луѓето би можеле да побараат нешто дека тие се заинтересирани и добиваат одговор во одредена временска рамка од вас.

 

# 3 Соберете адреси за е-пошта на луѓе кои ја посетуваат вашата страница

Повеќето набавки не се случуваат кога луѓето првпат ја посетуваат вашата страница и затоа е важно да најдете начин да останете во контакт со нив. Најдобро е преку е-пошта, односно најдобро е да се обидете да ја добиете адресата за е-пошта на лицето кое ја посетило вашата страница.

Најлесен начин да го направите ова е да понудите одредена вредност во замена за е-пошта. Ова може да биде корисно PDF-формат што е во согласност со она што го правите.

 

Софтверот за интернет продавници Prodavnici.mk ви ги овозможува овие можности.

Слични објави

Веројатно имате деловна идеја или имате три кои ви се шушкаат во задниот дел од умот.Без разлика дали станува збор за заработка од хоби за изработка на накит или за продажба на растечки нишан пазар, ако го читате ова, веројатно сте флертувале со идејата да започнете сопствен бизнис со полно работно време или гужва. Прочитајте!