На многу производители им е тешко да се поврзат со дигитални клиенти

Многу производители сè уште се борат со тоа каде дигиталната трговија се вклопува во нивната севкупна деловна стратегија и како таа се интегрира со клучните партнери - особено клиентите, добавувачите и дистрибутерите, велат аналитичарите за е-трговија B2B.

Според американското Министерство за трговија, има околу 243.000 производители во САД. И на сите канали на дигитална продажба, вклучително и електронска размена на податоци (EDI), страници и апликации за е-трговија, B2B пазари и е-набавки, овие производители поминаа добро во 2021 година.

Севкупно, американските производители ја зголемија нивната комбинирана електронска продажба за 12,9% до 4,104 билиони долари во 2021 година од 3,634 трилиони долари во 2020 година, според податоците и анализите содржани во претстојниот Извештај за производство на САД за 2022 година од Digital Commerce 360.

Колективно, производителите ги прифаќаат и растат дигиталните продажби и покрај силните спротивставени ветрови од предизвиците поврзани со СОВИД-19, прекин на синџирот на снабдување, недостиг на работна сила и поврзани проблеми.

Но, поединечно, многу производители сè уште се борат со тоа каде дигиталната трговија се вклопува во нивната севкупна деловна стратегија и како таа се интегрира со клучните партнери - особено клиентите, добавувачите и дистрибутерите, велат аналитичарите за е-трговија B2B.

B2B купувачите имаат големи очекувања за е-трговија за B2B продавачите овие денови. Истражувањето на 700 носители на одлуки за трговија B2B од давателот на технологија и услуги за е-трговија B2B, Episerver, открива дека купувачите сакаат повеќе онлајн цени меѓу другите карактеристики на веб-локациите, додека многу бизниси за е-трговија се справуваат со конфликти на канали и култура на компанијата отпорна на промени.

На многу производители им е тешко да се поврзат со дигитални клиенти

Слични објави

Зошто вашите клиенти купуваат од вас? Што ги мотивира луѓето да ве изберат вас, да ги изберат вашите производи пред стотиците алтернативи? Што ја прави вашата компанија и вашите производи подобри од останатите? Прочитајте!
Веројатно имате деловна идеја или имате три кои ви се шушкаат во задниот дел од умот.Без разлика дали станува збор за заработка од хоби за изработка на накит или за продажба на растечки нишан пазар, ако го читате ова, веројатно сте флертувале со идејата да започнете сопствен бизнис со полно работно време или гужва. Прочитајте!