На многу производители им е тешко да се поврзат со дигитални клиенти

Многу производители сè уште се борат со тоа каде дигиталната трговија се вклопува во нивната севкупна деловна стратегија и како таа се интегрира со клучните партнери - особено клиентите, добавувачите и дистрибутерите, велат аналитичарите за е-трговија B2B.

Според американското Министерство за трговија, има околу 243.000 производители во САД. И на сите канали на дигитална продажба, вклучително и електронска размена на податоци (EDI), страници и апликации за е-трговија, B2B пазари и е-набавки, овие производители поминаа добро во 2021 година.

Севкупно, американските производители ја зголемија нивната комбинирана електронска продажба за 12,9% до 4,104 билиони долари во 2021 година од 3,634 трилиони долари во 2020 година, според податоците и анализите содржани во претстојниот Извештај за производство на САД за 2022 година од Digital Commerce 360.

Колективно, производителите ги прифаќаат и растат дигиталните продажби и покрај силните спротивставени ветрови од предизвиците поврзани со СОВИД-19, прекин на синџирот на снабдување, недостиг на работна сила и поврзани проблеми.

Но, поединечно, многу производители сè уште се борат со тоа каде дигиталната трговија се вклопува во нивната севкупна деловна стратегија и како таа се интегрира со клучните партнери - особено клиентите, добавувачите и дистрибутерите, велат аналитичарите за е-трговија B2B.

B2B купувачите имаат големи очекувања за е-трговија за B2B продавачите овие денови. Истражувањето на 700 носители на одлуки за трговија B2B од давателот на технологија и услуги за е-трговија B2B, Episerver, открива дека купувачите сакаат повеќе онлајн цени меѓу другите карактеристики на веб-локациите, додека многу бизниси за е-трговија се справуваат со конфликти на канали и култура на компанијата отпорна на промени.

На многу производители им е тешко да се поврзат со дигитални клиенти

Слични објави

Постојат знаци дека порастот на онлајн купувањето забележан за време на заклучувањето на пандемијата може да биде траен. Прочитајте!
Ви ја откриваме важноста на пребарувањето клучни зборови за страниците за оптимизација на локацијата на вашата е-трговија. Овие алатки и совети ќе ви помогнат да изберете клучни зборови за вашата трговија. Што е пребарување на клучни зборови? Пребарувањето клучни зборови или пребарувањето клучни зборови е една од основните тактики на стратегијата за оптимизација. Во случај на е-трговија, тоа е лесен начин да ги забележите и разберете термините што вашите потенцијални клиенти ги користат за да ги најдат производите што ги продавате. Прочитајте!