На многу производители им е тешко да се поврзат со дигитални клиенти
Многу производители сè уште се борат со тоа каде дигиталната трговија се вклопува во нивната севкупна деловна стратегија и како таа се интегрира со клучните партнери - особено клиентите, добавувачите и дистрибутерите, велат аналитичарите за е-трговија B2B.
Според американското Министерство за трговија, има околу 243.000 производители во САД. И на сите канали на дигитална продажба, вклучително и електронска размена на податоци (EDI), страници и апликации за е-трговија, B2B пазари и е-набавки, овие производители поминаа добро во 2021 година.
Севкупно, американските производители ја зголемија нивната комбинирана електронска продажба за 12,9% до 4,104 билиони долари во 2021 година од 3,634 трилиони долари во 2020 година, според податоците и анализите содржани во претстојниот Извештај за производство на САД за 2022 година од Digital Commerce 360.
Колективно, производителите ги прифаќаат и растат дигиталните продажби и покрај силните спротивставени ветрови од предизвиците поврзани со СОВИД-19, прекин на синџирот на снабдување, недостиг на работна сила и поврзани проблеми.
Но, поединечно, многу производители сè уште се борат со тоа каде дигиталната трговија се вклопува во нивната севкупна деловна стратегија и како таа се интегрира со клучните партнери - особено клиентите, добавувачите и дистрибутерите, велат аналитичарите за е-трговија B2B.
B2B купувачите имаат големи очекувања за е-трговија за B2B продавачите овие денови. Истражувањето на 700 носители на одлуки за трговија B2B од давателот на технологија и услуги за е-трговија B2B, Episerver, открива дека купувачите сакаат повеќе онлајн цени меѓу другите карактеристики на веб-локациите, додека многу бизниси за е-трговија се справуваат со конфликти на канали и култура на компанијата отпорна на промени.