3 трендови во е-трговија што треба да ги знаете за да бидете профитабилни
1. Една третина од продажбата на е-трговија сега се случува на мобилни уреди
Едно од главните откритија беше дека во 2016 година, ⅓ од нарачките за е-трговија доаѓаа од мобилен уред, а не од компјутер.Ова е зголемено од 23% претходната година и само 12% кога почнавме да го следиме ова во 2012 година.Тоа значи дека за само 2 години, придонесот на мобилните во вкупната продажба вртоглаво пораснал за 175%.
Ова само по себе е импресивно, но заедно со наодите од почетокот на оваа година кои открија дека сообраќајот на мобилната е-трговија ги претекнува компјутерите за прв пат во историјата (и се зголемува оттогаш), и можете да видите дека фокусирањето на мобилното искуство станува тешко да се игнорира.
2. Социјалната „трговија за откривање“ е во пораст
Зголемувањето на сообраќајот на мобилни телефони до онлајн продавниците делумно е поттикнато од друг тренд: порастот на откривање производи поттикнати од социјално и ефективно таргетирање на социјалните реклами.
На пример, неодамна откривме дека додека Facebook сочинуваше помалку од 5% од сообраќајот до страниците за е-трговија на работната површина, тој број скока на 7% кога гледате мобилни телефони. За споредба, сообраќајот базиран на пребарување од Google претставува 18% од сообраќајот од компјутери, но само 12% од мобилните телефони.
Се чини дека овие податоци покажуваат дека компјутерите се користат за пребарување на повеќе стоки од типот на стоки, додека социјалните медиуми и мобилните се користат за поспонтани купувања засновани на откритија. И тие набавки се во пораст.
Во 2016 година, нарачките за е-трговија кои доаѓаат од социјалните медиуми пораснаа за неверојатни 202%.Иако голем дел од сообраќајот на Фејсбук може да доаѓа и од платени реклами, тој исто така покажува како Фејсбук созрева како рекламна платформа и како нашите сопственици на продавници со знаење за реклами можеа да профитираат од новите рекламни производи што ги разви Facebook.
Но, Фејсбук не е единствената платформа која дава резултати за трговците. Всушност, претходно оваа година известивме дека одредени индустрии всушност генерираат значителен износ на нарачки од секундарни платформи.
„Секогаш-на шопинг“ сега е реалност
Луѓето сега купуваат каде и кога е погодно за нив. Ова може да биде на работната површина на работа, на телефон додека патувате или во кревет додека сте на Фејсбук. Ова нагласува колку е важно трговците да обезбедат флексибилно искуство за купување кое се прилагодува на навиките за купување на нивните клиенти.
Еве преглед на продажбата на час во вообичаен ден за да се покаже како и кога луѓето купуваат. Најпопуларното време за купување преку Интернет е работните денови помеѓу 12 и 14 часот и во недела навечер.Ако сте огласувач на PPC, овие податоци можат да дејствуваат како почетен модел за разделување на денот и сегментирање на вашите рекламни кампањи врз основа на уред и канал.Иако секогаш треба да ги користите вашите сопствени податоци како основа за донесување одлуки, можеби ќе ви биде корисно да видите како вашата аналитика се надоврзува на овие врвни времиња.