5 суштински факти за компаниите кои имаат веб-продавница

5 суштински факти за компаниите кои имаат веб-продавница

Моделот на атрибуција е толку сложен што многу платформи за е-трговија не се замараат со него.

 

Моделот на атрибуција доделува вредност на сите точки што потенцијалниот купувач ги постигнува пред да се изврши конверзијата. Затоа не е едноставно и треба добро да размислите како да доделите вредност. Ги вклучува сите ваши дигитални канали - пребарување, прикажување, е-пошта, социјални медиуми, органско пребарување, упати - и влијанието што секој го има врз евентуалната конверзија.

Како да се следат перформансите?

 

Атрибуциски модел. Доделувањето вредност на секоја компонента со која корисникот комуницира додека прелистува веб-страница или купува преку веб-продавница не е лесна задача. Атрибуционите модели можат да бидат засновани и засновани на правила или разработени и засновани на алгоритам. Еден допир или повеќе допири.

 

Всушност, постојат најмалку пет различни модели кои се широко користени:

•Прв допир (прв клик): Доделува 100% кредит на првата допирна точка на патеката за конверзија. Ова е одлично за увид во тоа како луѓето ве наоѓаат (и идеално за горниот дел од вашата инка), но ако погодат уште три допирни точки пред реализацијата, дали навистина ја заслужува целата слава?

•Последен допир (последен клик): full дава целосна заслуга на последната точка на допир, без разлика колку други канали и точки на допир може да имаат преминато. Лесно е да се следи и поставува, но денес се смета за скоро универзално безвредно. Премногу се случува однапред.

•Еднаква вредност е линеарно доделена на секој чекор на патот на конверзија: ако клиентот патувал низ четири контактни точки пред купувањето, секој би добил 25%. Подобро е - секоја точка се гледа и оценува - но има тенденција да ги потценува клучните точки на контакт.

Најдобар избор е прилагодена опција (модел заснован на вашата платформа, публика, маркетинг и специфични деловни цели). Сепак, се нагласува дека во аналитиката, малку работи се посложени од повеќеканалното моделирање на атрибуција (сметајќи на целата анализа и обемот на голема количина на податоци). Моделот на припишување е во повеќето случаи сложен, досаден и фрустрирачки. Тоа е многу обиди и грешки со текот на времето.

 

Но, апсолутно се исплати. Примената на атрибутниот модел ви помага да разберете што влијае на купувањето на клиентите, како купуваат, од каде потекнуваат и кои канали и тактики заслужуваат најголем дел од кредитот (а со тоа и зголемените алокации на вашиот маркетинг буџет).

# 1 Помогнатите конверзии се најголемиот дел од вашата продажба

До 98% од посетителите на вашата веб-страница нема да купат ништо при нивната прва посета. 55% ќе поминат од страницата во рок од 15 секунди по пристигнувањето. 84% од потрошувачите велат дека или „целосно“ или „донекаде“ веруваат во препораките на семејството, пријателите и колегите за производите. 88% им веруваат на прегледите на странците исто колку и на оние што ги познаваат. Просечната стапка на напуштање кошница е 68,81%, а 88% од потрошувачите бараат прегледи преку Интернет кога размислуваат за купување.

# 2 Не постои идеален модел на атрибуција

Секој модел има свои ограничувања и недостатоци. Во совршен свет, можеме да посочиме само на еден модел што ќе владее со нив и ќе стави крај на истиот. Но, тоа не работи на тој начин.

 

Прилагодениот модел е најдобар, но потребно е извесно време да се соберат потребните податоци и да се разберат клиентите за да се изврши правилно. Ако податоците не се добри, тогаш увидот ќе биде неизвесен и можеби погрешен.

# 3 Треба да им се верува на податоците

Нема место за слепи шпекулации во моделирањето на атрибутите. Потпрете се на Google Analytics и Enhanced e-commerce за да ги соберете потребните податоци. Поставете цели и текови. Свртете се на извештаи за поддршка на вашите одлуки.

# 4 Треба да се земе предвид вредноста за живот (LTV)

Дали сакате еднаш да продавате и да завршите со тој клиент или повеќе сакате клиентите да се враќаат повторно и повторно? Да претпоставиме дека одговорот е јасен.

 

Затоа треба да ја земете предвид вредноста на животот (LTV) на секој клиент. Вашите врвни клиенти - во горниот 1% - вредат до 18 пати повеќе од просечниот клиент.

 

Сепак, ние често воопшто не размислуваме за оние што се враќаат и за вредноста што ја носат со нив. Тие се игнорираат и тоа не е добро. Тие не се враќаат на ист начин како што ве откриваат новите клиенти. Нивниот пат е единствен и треба да се препознае затоа што заслужуваат кредит за приходот што го носат.

Еве што знаеме со сигурност:

 

Припишувањето станува сè потешко бидејќи бизнисите се свртуваат кон сè поголеми канали, методи и кампањи. Повеќето конверзии вклучуваат повеќе интеракции - според некои истражувања, скоро 80%.

 

Биди различен. Направи ја вистинската работа. Направете модел на атрибуција што рефлектира што навистина се случува, и за каква било помош, слободно контактирајте не за да ја искористите целосно Google Analytics.

 

 

Слични објави

Планирањето на деловниот систем е стратегија која повикува на евалуација и структуирање на платформа за обработка на информации во текот на деловното работење. Прочитајте!
Може ли да напишете наслов на е-пошта што луѓето навистина ќе го читаат? Прочитајте!