3 Трендови за трговија што треба да ги знаете

3 Трендови за трговија што треба да ги знаете

Бидејќи Shopify сега овластува 140.000+ бизниси, овие податоци обезбедуваат добар увид за тоа каде се чини дека се насочени трендовите за е -трговија во целина и може да ви помогнат да се подготвите за 2015 година и понатаму.

 

1. Една третина од продажбата на е -трговија сега се случува на мобилни уреди

Едно од главните откритија беше дека во 2014 година, ⅓ нарачки за е -трговија доаѓаат од мобилен уред, а не од компјутер.

Ова е пораст од 23% претходната година, и само 12% кога започнавме да го следиме ова во 2012 година.

 

Тоа значи дека за само 2 години, придонесот на мобилната телефонија во вкупната продажба порасна за 175%.

Ова само по себе е импресивно, но заедно со наодите од почетокот на оваа година, кои покажаа дека сообраќајот преку електронска трговија преку мобилен ги претекнува компјутерите за прв пат во историјата (и се зголемува оттогаш), и можете да видите дека фокусирањето на мобилното искуство станува тешко да се игнорира.

 

2. Социјалната „трговија со откритија“ е во пораст

Зголемувањето на сообраќајот на мобилни телефони до онлајн продавниците е делумно поттикнато од друг тренд: порастот на откривањето производи со социјално гориво и ефективното таргетирање на социјални реклами.

На пример, неодамна откривме дека додека Фејсбук учествувал со помалку од 5% од сообраќајот кон страниците за е -трговија на работната површина, тој број скокнува на 7% кога гледате мобилни телефони. За споредба, сообраќајот базиран на пребарување од Google претставуваше 18% од сообраќајот од компјутери, но само 12% од мобилните телефони.

Овие податоци се чини дека покажуваат дека компјутерите се користат за пребарување на повеќе стоки од типот на стока, додека социјалните медиуми и мобилните се користат за поспонтани набавки базирани на откритија. И тие набавки се во пораст.

Иако голем дел од сообраќајот на Фејсбук може да доаѓа и од платени реклами, тој исто така покажува како Фејсбук созрева како рекламна платформа и како нашите сопственици на продавници за реклами умеат да профитираат од новите рекламни производи што ги разви Фејсбук.

 

Но, Фејсбук не е единствената платформа за резултати за трговците. Всушност, претходно оваа година објавивме дека одредени индустрии всушност генерираат значителен број на нарачки од секундарни платформи.

 

3. „Секогаш во шопинг“ сега е реалност

Луѓето сега пазаруваат каде и кога е погодно за нив. Ова може да биде на работната површина на работа, на телефон додека патувате или во кревет додека сте на Фејсбук. Ова нагласува колку е важно за трговците да обезбедат флексибилно искуство при купување што се прилагодува на навиките за купување на нивните клиенти.

Еве еден час расчленување на продажбата во еден типичен ден за да покажете како и кога купуваат луѓето. Најпопуларното време за купување преку Интернет се работните денови помеѓу 12-22 часот и во недела навечер.

 

Слични објави

Целта на секоја страница е да има што е можно повеќе посетители, без разлика дали тие посетители ја наоѓаат по име или според клучните зборови употребени во текстовите што се појавуваат на страницата. Оптимизацијата на веб-страницата или SEO (Search Engine Optimization) игра голема улога во ова. Прочитајте!