4 стратегии за ремаркетинг на е-трговија за оптимизирање на рентабилност
Во овој високо конкурентен простор за е-трговија, има многу високи трошоци за стекнување нова публика со користење на канали ППЦ. Со мнозинските инвестиции на клиентот насочени кон прибирање нови клиенти на веб-страницата, задржувањето на клиентите навистина не се фокусира многу.
Оттука, стратегиите за рекламирање кои се фокусираат на корпите за публика се депоритизираат. Согласно едноставното правило 80-20, 80% од вашиот профит / приход ќе се соберат од 20% од постојните клиенти. Станува сè поважно да се негува и негува сегашната база на клиенти и да се задржат ангажирани.
Искористете ја RLSA со публика на Аналитика
1) Користење клучни зборови на конкурентот во вашите кампањи за RLSA
Условите на конкурентите се скапи. Водење редовни реклами за пребарување со овие услови обично не е профитабилно. Тоа е тешка размена помеѓу понудите и покривањето што честопати завршува со откажување од кампањата и нејзино затворање.
Но, зошто да не се рекламира до луѓето кои веќе ја посетиле веб-страницата претходно? не се конвертирани и сега бараат конкуренти.
Овие луѓе очигледно имале некаква интеракција со вашата веб-страница, но решиле сепак да внимаваат на вашите конкуренти. Двојно надолу на нив. Вратете ги назад. Обидете се да го подобрите нивното искуство со насочен рекламен текст.
Освен ако не сте очајни, јас би предложил минимална употреба на понуди. Луѓето повлечени со понуди тешко може да се задржат од очигледни причини. Наместо тоа, би рекол да ги поврзете понудите со вистинскиот сегмент на клиенти.
2) Ремаркетинг до вашите купувачи на импулси
Познато е дека Фејсбук генерира висока интеракција со корисниците. Но, овој пат, не сакам да одам по луѓето кои долго време останаа на веб-страницата. Сакам да одам по оние што директно се најдоа на страната на производот и веднаш се префрлија на правење конверзија.
3) Конвертирање на 1-ми тајмери во повторувачки купувачи
Сегментирајте ги луѓето кои направиле само 1 набавка (последните 90 дена е добар прозорец за гледање) и луѓето кои се повторувани купувачи.
Задржувањето и рецидивизмот се важни во случај на 1 корисник на набавки, бидејќи тие можат лесно да заборават на вашата веб-страница следниот пат кога ќе бидат на пат за купување.
4) Ре-маркетинг управувано според големината на количката
Добивката може да се добие ако ги сегментираме луѓето врз основа на просекот. количина големина на нарачката и фреквенцијата на нивното купување и реклама за нив со повисоки цени.
Идејата е дека купувачот сега има поголем афинитет кон веб-страницата. Правото пораки и понудата на соодветна мешавина на производи може да го натера да купи повисока ставка за билети со вашата веб-страница.