Стратегија за платено пребарување: 4 совети за да добиете повеќе клиенти

 

Стратегија за платено пребарување: 4 совети

Многу деловни активности за електронска трговија се борат да одлучат што е подобро за нивниот бизнис: оптимизација или платено пребарување. Во овој блог споделуваме 4 совети за оптимизирање на кампањите и зголемување на приходите:

 

-Користете таргетирање на публиката

-Спроведете ревизија на конкуренцијата

-Користете реклами за купување на Google, пребарување и прикажување

-Искористете пренасочување, известување и оптимизација

-Користете таргетирање на публиката

 

Идентификувајте ја намерата на публиката, разгледувајќи ги видовите фрази и клучни зборови што ги бара публиката. Иако намерата зад пребарувањето може да варира неизмерно, таргетирањето на публиката е одлична почетна точка за сегментирање на корисниците.

Допрете до високонамерни клиенти со стеснување на потенцијалната публика за да допрете до луѓето кои најмногу наликуваат на вашата основна база на клиенти. Оттаму, специфично насочувајте на различни сегменти на клиенти, водичи или изгледи да им испратите понуда што е најрелевантна за нивните потреби.

Афинитетната публика им помага на деловните активности во е-трговија да допрат до луѓе со квалификуван ентузијазам за одредена тема заснована врз нивниот животен стил и навики. Искористете ги интересите на корисниците кога користите платени платформи за медиуми, како Фејсбук или Инстаграм, за да утврдите дали сакате да ги насочите.

 

Спроведете ревизија на конкуренцијата

Анализирајте го конкурентскиот пејзаж за да го разликувате вашиот бизнис и да достигнете нови клиенти. Определете за кои клучни зборови се прикажуваат рекламите на вашите конкуренти и размислете да ги додадете овие клучни зборови во вашите рекламни групи. Идеалните клучни зборови имаат голем обем на пребарување и мала конкуренција.

 

 

Користете реклами за купување, пребарување и прикажување на Google

Користењето различни видови реклами ви овозможува да ги достигнете вашите клиенти каде и да се во патувањето на купувачот. Препорачуваме вашата стратегија за платено пребарување да користи комбинација на формати на реклами за привлекување, ангажирање и негување на клиенти преку инка за маркетинг. Без оглед на форматот на реклама што ќе го изберете, не заборавајте да ги оптимизирате вашите кампањи околу клучните зборови со големо влијание за да го зголемите веб-сообраќајот со низок CPC.

 

Пренасочување на моќност, известување и оптимизација

Дали некогаш сте прегледале производ на Интернет без да го купите, а потоа сте виделе реклама за истиот производ на повеќе веб-страници? Ова се нарекува ретаргетирање. Звучи познато?

Пренасочувањето се користи за да ги негува посетителите на веб-страниците и да ги насочи назад кон вашата веб-страница за да ги купат артиклите за кои изразија интерес, претходно ги прегледале или ги оставиле во нивната кошничка.

 

Заклучок

Спроведувањето на единствена стратегија за платено пребарување е клучно за привлекување нови клиенти и негување на постојните клиенти. За да дознаете повеќе за тоа како веб-страницата и услугите за маркетинг на Гроув можат да ви помогнат да ги трансформирате посетителите на веб-страниците во повтори клиенти, само обратете се преку формуларот подолу со какви било прашања или проблеми. Член на нашиот тим ќе биде во контакт наскоро!

 

 

Слични објави