Европската унија издаде ново упатство за безбедно купување преку Интернет

Европската унија бараше начини да создаде побезбедна средина за онлајн купувачите и овој месец објави упатство за безбедно купување преку Интернет објавено во Службениот весник на Европската унија.

 

Доаѓањето и развојот на интернетот значително го промени начинот на кој потрошувачите купуваат и како бизнисите ги продаваат и рекламираат своите стоки и услуги. Генерално, е-трговијата беше добра работа за потрошувачите, проширувајќи го нивниот избор и намалувајќи ги цените. Електронската трговија сега доживува брз раст и има потенцијал да биде позитивен додаток на целите за раст на Европската унија.

 

Сепак, оваа рационална експанзија на е-трговија има потенцијал да постави посебни проблеми и предизвици во однос на заштитата на здравјето и безбедноста на потрошувачите, крајните корисници и другите засегнати страни. Тие вклучуваат:

 

(з) тешкотии во врска со следењето на производите понудени за продажба преку Интернет и идентификувањето на одговорните економски оператори;

 

(ii) зголемување на бројот на економски оператори лоцирани надвор од територијата на ЕУ кои нудат производи за продажба преку Интернет; ова ја вклучува продажбата директно на потрошувачите во ЕУ и другите крајни корисници, што го предизвикува спроведувањето на правилата за производите;

 

(iii) предизвици при спроведување на проценки на ризик или безбедносни тестови поради недостаток на физички пристап до производите;

 

(iv) потешкотии при земање примероци од производи за тестирање, бидејќи релевантните закони во одредени земји-членки не дозволуваат купувањата да се вршат преку Интернет или анонимни купувања (како што е мистериозно купување);

 

(v) предизвици во примената на Директивата 2001/95/ЕЗ на Европскиот парламент и на Советот за општа безбедност на производите (Директива за општата безбедност на производот), како и на Регулативата (ЕЗ) бр. 765/2008 на Европскиот парламент и на Советот ги утврдува барањата за акредитација и надзор на пазарот во врска со маркетингот на производи поврзани со онлајн-околината;

 

(vi) недостаток на свест кај потрошувачите и бизнисите за купување и продавање безбедни и усогласени производи преку Интернет.

Новото упатство има за цел да придонесе за подобро разбирање на законодавството на ЕУ за производи и ја зема предвид дискусијата со властите и засегнатите страни на земјите-членки на ЕУ

Европската унија издаде ново упатство за безбедно купување преку Интернет

Слични објави