42% од Австријците купуваат преку Интернет барем секоја недела

42% од Австријците купуваат преку Интернет барем секоја недела

 

Купувањето преку Интернет стана сè попопуларно во Австрија. Пандемијата на короната, се разбира, го засили овој тренд. Во моментов, 85 проценти од австриските потрошувачи купуваат преку Интернет најмалку еднаш месечно, додека 42 проценти купуваат производи преку Интернет најмалку еднаш неделно.

 

Една неодамнешна студија спроведена меѓу 3500 Австријци на возраст од 18 години и повеќе покажува дека 71 процент од потрошувачите во Австрија велат дека повеќе купуваат преку Интернет откако земјата беше погодена од коронавирусот. Во денешно време, 85 проценти купуваат преку Интернет најмалку еднаш месечно, при што повеќето од нив вршат две до три купувања преку Интернет месечно.

 

62% купуваат електрична стока преку Интернет

Најпопуларниот вид производи за купување преку Интернет во Австрија се електрични добра, бидејќи 62 проценти од потрошувачите ги купуваат преку Интернет. Други популарни категории производи се модата и облеката (61 процент), книги, игри на табла и играчки (58 проценти), резервации за патувања, летови и хотели (54 проценти) и билети за културни настани (54 проценти).

 

Студијата спроведена од „Мастеркард Австрија“, исто така, покажува дека кога станува збор за плаќање преку Интернет, купувачите во Австрија сакаат да купуваат на сметка, а тоа го фаворизирале 88 проценти. Кредитна картичка (74 проценти) и директна дебита (73 проценти) се популарни начини на плаќање во Австрија. Потоа следат Кларна Софорт-Überweisung (62 проценти), авансно плаќање (59 проценти) и PayPal (48 проценти).

 

„Ова е малку изненадувачки“

„Фактот што купувањето на сметка, па дури и однапред плаќањето е сè уште распространето во електронската трговија, претставува изненадување, бидејќи овие видови на плаќање значат значителна дополнителна работа за корисниците во споредба со автоматските решенија“, коментира Пјотр Квасњак, Директор за развој на бизнисот во Мастеркард Австрија.

 

Слични објави

Парите што ги вложувате во платеното рекламирање се бескорисни ако испраќате голем сообраќај до лошите целни страници. Некој чие прво искуство со вашиот бизнис е на збунувачка или лошо дизајнирана целна страница можеби никогаш нема да се врати. Прочитајте!
Сегментацијата на клиентите е сигурен начин за испорака на персонализирани пораки што го отклучуваат растот на приходите за вашиот бизнис за е-трговија. Прочитајте!